מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 30°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
י"ג תשרי התשפ"ה | 15.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 30°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

לראשונה בהיסטוריה: מצילה בחוף הנפרד לטובת הנשים החרדיות

בשורה לנשים החרדיות והדתיות: לראשונה מונתה מצילה אישה בחוף הנפרד בעיר בת ים, זאת לאחר פניה של נשים דתיות שביקשו לראות גם מצילה בסוכת ההצלה | ירון לוי סגן ראש עיריית בת ים בשיחה עם חני לוין: "אני מקבל מבול של ברכות בימים האלה. לא הבנתי כמה זה חשוב לציבור"

לראשונה בהיסטוריה: מצילה בחוף הנפרד לטובת הנשים החרדיות
חוף ים, אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

לאחר פניה של נשים דתיות לסגן ראש עריית בת ים, בה ביקשו להעסיק מצילה בסוכת ההצלה בחוף הנפרד בעיר. נפתחה בשבוע שעבר עונת הרחצה עם מצילה ראשונה בבת ים ובכל הזמנים.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מספר ירון לוי, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החופים בבת ים, כי קיבל מספר פניות מנשים דתיות במשך תקופה ארוכה על כך שהן אינן מרגישות בנוח שיש מציל גבר בסוכת ההצלה. וכי זה יכול לספק אושר רב לנשות הציבור הדתי שמגיעות ליהנות בחוף הנפרד בעיר ולדעת שמישהו מתחשב בצרכים ובאמונה שלהן

לוי, קיבל את הפניה וביקש לבדוק את הסוגייה עם גורמים מקצועיים, התשובה שקיבל הייתה: "פורסם מכרז לתפקיד, אבל כמעט שאף מצילה לא הגישה מועמדות, ומי שניגשה הבינה שזה לא בשבילה".

בשבוע שעבר הצליח לוי לפתוח את עונת הרחצה יחד עם ליטל המצילה הראשונה בבת ים ובכל הזמנים.

"לקח לי זמן לשנות את התפיסה של המערכת לגבי הנושא" מציין לוי ואומר: לשמחתי הצלחתי. כרגע יש מצילה אחת בסוכת הצלה, ואני מאמין שככל שהנושא ידובר ככה יותר מצילות יתחילו לעבוד.

בימים האחרונים קיבל לוי עשרות ברכות מנשים ומח"כים חרדים על השינוי שעשה ואמר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "לא הבנתי את גודל האירוע ואני בטוח עכשיו, כי אחרי שהובלתי את השינוי בבת ים עוד רשויות יפעלו".

עוד ציין לוי בדבריו ואמר כי: "הדבר שלא פחות מרגש אותי הוא שנשים דתיות מרגישות מספיק בנוח לפנות אלי, למרות שאני נציג של מפלגת יש עתיד".

ממשיך לוי ואומר: "זה רק מראה שאפשר לבחור שלא להסכים, אבל אפשר גם לנסות ולבדוק על מה אנחנו כן מסכימים. אנחנו מסכימים שצריך לעשות טוב למען הכלל."

בסיום דבריו אומר סגן ראש העיר: "בעזרת השם נעשה ונצליח לטובת כולם. עם אחד אנחנו!".

בחדרי חרדים

 צבע אדום

art