בשורת נדל"ן אדירה באזור המגורים שהפך פופולרי במגזר החרדי

״יותר משתלם מ'דירה בהנחה'״: מסלול השקעות חדש מאפשר למשפחות להעניק דירה חדשה לילדים באזור שהפך פופולרי במגזר החרדי, עם הון עצמי של ₪349,000 בלבד

אליקים דהן | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 30.4.2023 | 09:24

שטחי קרקע בקריית אתא | צילום: באדיבות קליימקס

חברת קליימקס נדל״ן, מהחברות המובילות בתחום בישראל, מציגה מסלול מיוחד לדירה שניה עבור משקיעים עם הון עצמי של ₪349,000 בלבד, באמצעות רכישת קרקע מופשרת בקרית אתא בייעוד למגורים אשר תקנה זכות לדירת 5 חדרים שעל פי הערכות שווייה יגיע ל- ₪1,800,000. ״אנחנו נתקלים בהמון לקוחות מהציבור הדתי שרוצים לדאוג לעתיד הילדים שלהם וזיהו את הפוטנציאל העצום שיש לקריית אתא להציע״, אומרים בחברת קליימקס נדל״ן העומדת מאחורי שיווק הקרקעות.

קריית אתא נחשבת לקריה המובילה מבין כל הקריות הסובבות את העיר חיפה. מערכת החינוך בעיר היא מהמובילות בארץ, העירייה דואגת תמיד לתושבי העיר ולאורח החיים עם דגש על שמירת המסורת. בקרית אתא, שוכנת קהילה חרדית מאז ומקדם. זו מנתה לפני שני עשורים כ-100 משפחות. כיום, זו הכפילה את עצמה, ובשנים האחרונות משפחות אברכים רבים ומשפחות שומרות מסורת, נוהרות בהמוניהם לעיר הצפונית.

על פי תוכנית המתאר העיר צפויה להגדיל את מספר התושבים לכ- 194,000 עד לשנת 2035 – כאשר כיום העיר מונה כ- 62,000 תושבים בלבד – עוד הוכחה לקצב הגדילה וההתפתחות של העיר. במסגרת התוכניות צפויות להיבנות כ- 65,000 יחידות דיור נוספות, וקרקעות חקלאיות באזור כבר שינו את ייעודן וכעת נותר רק להמתין לאישורים על מנת להתחיל בבניה. ״זו הדרך להגיע היום לדירה בישראל״, אומרים בקליימקס נדל״ן.

בימים אלו חברת קליימקס נדל״ן מציעה מסלול השקעה יוצאת דופן:

יחידת קרקע מופשרת בייעוד למגורים (לבנייה רוויה – מגדלי מגורים) במחיר של 349,000 ₪ בלבד - וחשוב לציין שהיטלי ההשבחה על הקרקע כבר שולמו! שווי השוק של דירת 5 חדרים באזור הוא כ- ₪1,800,000 (!) כאשר הצפי הוא שבעוד כ- 4 שנים שוויה יגיע לכ- 2,000,000 ₪ (כ-35% פחות ממחיר השוק!). ״כמובן שאף אחד לא מתחייב למכור את הדירה לכשתהיה מוכנה, משפחות רבות שכבר רכשו קרקע במטרה להגיע לדירה, כבר מתכננות את המעבר מתוך מטרה להשתקע בעיר יחד עם קהילת שומרי המסורת שתקום באזור - בצורה הזו מגיעים לדירה חדשה במחיר נמוך משמעותית מהמחיר אותו יצטרכו לשלם על דירה מוכנה״, אומרים בקליימקס נדל״ן.

*הקרקע אינה זמינה לבנייה ** מיועדת לבנייה רוויה (בנייני מגורים) - ולא לבנייה פרטית צמודת קרקע

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום