מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 30°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
י"ג תשרי התשפ"ה | 15.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 30°c
בני ברק 32°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הפצוע משחזר: "המחבל האיץ ל-300 קמ"ש, הדביק מישהו לקיר ונתן גז" • צפו

אוריאל טליטיאן, שנפצע קל בפיגוע הדריסה, משחזר: "המחבל דוהר לעבר עוברי האורח, עולה עליהם ומעיף אותם, הדביק בן אדם לקיר ואפילו המשיך לתת גז. אמרתי לעצמי 'תתעורר על עצמך אתה בפיגוע', לא ידעתי לאיפה לברוח"

הפצוע משחזר: "המחבל האיץ ל-300 קמ"ש, הדביק מישהו לקיר ונתן גז" • צפו
זירת הפיגוע צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

גל הטרור המדמם: שישה אנשים נפצעו הצהריים (שני) בפיגוע דריסה ברחוב אגריפס בירושלים, כאשר מחבל דהר לעברם עם רכבו ולבסוף חוסל בירי על ידי אזרח חמוש ששהה בזירה. בבית החולים הדסה הפיצו הערב תיעוד של אוריאל טליטיאן, בן 52 מפסגת זאב, שנפגע קל בלבד בחסדי שמיים בפיגוע. טליטיאן שיחזר את רגעי הפיגוע, באופן מפורט.

 

צילום: דוברות הדסה

"עמדתי ברמזור אדום, במעבר חצייה, וחיכיתי שהרמזור יהפוך לירוק, לחצות לצד השני לרחוב אגריפס. וכשאני חוצה, מטר מלהגיע לצד השני של המדרכה, אני שומע כאילו גז של רכב, "פול גז" כמו שאומרים, וארבע גלגלים מסתובבים. בחיים שלי שמעתי גז, שמעתי.. אבל לא שמעתי בצורה כזאת מפחידה, כן?", שיחזר אוריאל, שנפצע כאמור קל בפיגוע.

"קפצתי לצד השני, לא הבנתי מה, מה בן אדם שם גז ברגע שנהיה ירוק ברמזור, חשבתי לעצמי 'לאיפה אתה רוצה ליסוע', ואני מבין.. אני יודע שיש עוד שתי הולכי רגל אחרי. אני הייתי הראשון. קפצתי באינסטנקטיביות לצד השני של המדרכה, זה היה מהר. והבן אדם נתן פול גז, אני לא יודע איך הוא הגיע במהירות כזאתי בטווח כזה קצר", המשיך לשחזר.

לדבריו: "אין איפה ליסוע, בלי נסיעה, בשנייה, מרגע לרגע (הוא האיץ) למאתיים קמ"ש, בלי צחוק. מאתיים, אפילו שלוש מאות קמ"ש הייתי נותן, כאילו הוא מטוס, כאילו הוא עם מנוע של מטוס, דוהר לעבר כל עוברי האורח. עולה עליהם ומעיף אותם, הדביק בן אדם לקיר ואפילו המשיך לתת גז. אמרתי לעצמי 'תתעורר על עצמך אתה בפיגוע', וברחתי משם. לא ידעתי לאיפה לברוח".

חדשות JDN

 צבע אדום

art