מבזקים +
תל אביב 29°c
באר שבע 26°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 29°c
באר שבע 26°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ישראלית נהרגה ועשרה נפצעו בהתהפכות אוטובוס בדרום קוריאה

ישראלית בשנות ה-60 לחייה נהרגה ועוד עשרה נפצעו, חלקם באורח קשה בהתהפכות אוטובוס ובו תיירים ישראלים בדרום קוריאה. מהמשטרה המקומית נמסר כי נסיבות התאונה נחקרות. האירוע מטופל על ידי המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ ושגרירות ישראל

ישראלית נהרגה ועשרה נפצעו בהתהפכות אוטובוס בדרום קוריאה
האוטובוס שהתהפך צילום: North Chungcheong Province Fire Station

ישראלית בשנות ה-60 לחייה נהרגה ועוד יותר מעשרה נפצעו, חלקם באורח קשה בהתהפכות אוטובוס בו נסעו תיירים ישראלים בדרום קוריאה. התאונה אירעה בסביבות השעה 18:00 שעון מקומי. לפי הדיווח אוטובוס הטיולים שנסע באזור צ'ונג'ו עשה את דרכו חזרה לבית המלון והתהפך על צידו. לפי מכבי האש, אוטובוס טיולים שהסיע 33 אנשים, התהפך על הכביש. בתאונה נפצעו 35 בני אדם שהיו באוטובוס כולל נהג ומדריך.

בתקשורת המקומית דווח כי למקום הגיעו 20 אמבולנסים. בנוסף לישראלים הפצועים ישנם עוד עשרות פצועים נוספים בהם ילדים. אחת הפצועות הישראליות פונתה במסוק.

מדיווחים מקומיים עולה כי פרט לנהג ולמדריך הטיולים, 33 אנשים הם אזרחים ישראלים. מהמשטרה נמסר כי הם חוקרים את התאונה. ממשרד החוץ נמסר: "אוטובוס עם כ-33 מטיילים ישראלים היה מעורב בתאונת דרכים במחוז צ'ונג צ'אנג צפון, בקוריאה הדרומית. ישנם כ-10 פצועים בינוני עד קשה. האירוע מטופל על ידי המחלקה לישראלים בחו"ל באגף הקונסולרי במשרד החוץ בירושלים ושגרירות ישראל בקוריאה. נציגי שגרירות ישראל בסיאול (שגריר וקונסול) נמצאים בדרכם למקום התאונה ולבתי החולים אליהם פונו הפצועים, ועומדים בקשר עם הרשויות המקומיות המטפלות באירוע.

גורם רשמי מהמשרד לבטיחות אסונות במחוז צ'ונג צ'אנג אמר: "אנו מודעים לתאונה. התאונה התרחשה כאשר מנוע האוטובוס כבה והדרדר 15 עד 20 מטר אחורה, הנסיבות המדויקות של התאונה נמצאות בבדיקה". אחת הפצועות פונתה במסוק.

בחברת פספורטכארד המבטחת נוסעים ישראלים ברחבי העולם מוציאים משלחת חירום. מנכ"לית החברה רונית סגל מסרה; "התאונה אירעה לפני כארבע שעות. מיד עם קבלת הדיווח קיבלנו החלטה בפספורטכארד, לטפל בכמות הגדולה של המבוטחים שלנו שם. אנחנו מבינים שמדובר באירוע רב-נפגעים. קבוצה בטיול מאורגן של מבוטחים בגילאי 60 ומעלה. חלק מהמבוטחים נמצאים כבר בבתי החולים, מקבלים טיפול רפואי. חלקם כבר בחדרי ניתוח".

מפספורטכארד נמסר כי בשעה זאת נעשית הערכת מצב רפואית של מבוטחי החברה המאושפזים בבתי חולים. בהתאם לכך יוחלט האם צריך להטיס את חלקם לישראל במטוס שתארגן החברה.

 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום