מבזקים +
תל אביב 29°c
באר שבע 26°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 29°c
באר שבע 26°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

שגריר האיחוד: "חדשות מחרידות על פיגוע ירי"

שגריר האיחוד האירופי בישראל הגיב על הפיגוע בבקעת הירדן: "איחולי החלמה מהירים לפצועים. אני מגנה בתוקף את מתקפת הטרור, אלימות לעולם אינה מוצדקת". מוקדם יותר הגיב על הירי מלבנון: "מגנה בחריפות את התקפות הרקטות חסרות ההבחנה על אזרחי ישראל. ארגון הטרור חמאס שיבח את הפיגוע ואמר כי הוא מייצג "תגובה טבעית" ל"פשעים הציוניים נגד אל-אקצא"

שגריר האיחוד: "חדשות מחרידות על פיגוע ירי"
בניין האיחוד האירופי צילום: Pixabay

שגריר האיחוד האירופי בישראל דימיטר טזאנצ'ב הגיב על הפיגוע בבקעת הירדן בו נרצחו שתי נשים ואחת נוספת נפצעה אנוש: "חדשות מחרידות על פיגוע ירי בבקעת הירדן, הגדה המערבית: שתי צעירות ישראליות נהרגו, אחת נפצעה באורח אנוש. תנחומים למשפחות הנפגעות, איחולי החלמה מהירים לפצועים. אני מגנה בתוקף את מתקפת הטרור, אלימות לעולם אינה מוצדקת".

מוקדם יותר הגיב השגריר על הירי מלבנון לעבר הצפון: "אני מגנה בחריפות את התקפות הרקטות חסרות ההבחנה על אזרחי ישראל. במיוחד בתקופת החגים הזו יש חשיבות עליונה לכולם למנוע מצב הפכפך לצאת משליטה".

רועי קייס כתב לענייני ערבים ב'כאן חדשות' מדווח כי "הניסיון לבודד את שרשרת האירועים הביטחוניים במספר גזרות רק לחמאס, מתעלם מכך שיש פה אירוע צירי של המחנה הפרו איראני מתואם מלא מלא. הם אומרים את זה בעצם באמצעות שופרותיהם".

דובר חמאס בירושלים בירך על הפיגוע בבקעה: "ברכות לעמנו המורד שהגיב למתקפה הישראלית על עזה. הפיגוע מדגיש שתגובת ההתנגדות רחבה" ואמר כי הוא מייצג "תגובה טבעית" ל"פשעים הציוניים נגד אל-אקצא". גם ארגון הג'יהאד האיסלאמי בירך על הפיגוע בבקעת הירדן, ואת "הפגיעה במתנחלים בבוקר יום שישי של חודש רמדאן". בהודעה נכתב כי "הפיגוע מדגיש שההתנגדות מוכנה להגיב ולגרום כאב לכובש וכי פשעי הכיבוש לא יעברו ללא תגובה השווה לגודל הפשע".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום