מבזקים +
תל אביב 29°c
באר שבע 26°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 29°c
באר שבע 26°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

צפו: השגריר הגרמני מסביר על ליל הסדר וממליץ מה לאכול

שגריר גרמניה בישראל פרסם סרטון בשפה העברית ובו הוא מספר על חג הפסח מנקודת מבטו. השגריר המליץ במיוחד לאכול מצה עם שוקולד. "למדתי המון על מנהגים יהודיים רבים עכשיו הגיע הזמן לחג הפסח הראשון שלי"

צפו: השגריר הגרמני מסביר על ליל הסדר וממליץ מה לאכול
השגריר מסביר על ליל הסדר צילום: באדיבות המצלם

שגריר גרמניה בישראל שטפן זייברט שנמצא בארץ תשעה חודשים פרסם סרטון ובו הוא מספר על חג הפסח מנקודת מבטו. השגריר המליץ במיוחד לאכול מצה עם שוקולד. השגריר שמדבר בעברית משובחת מספר על מה שהספיק ללמוד בישראל.

 

"שלום אני נמצא בארץ כבר תשעה חודשים" פותח השגריר את דבריו. "למדתי המון על מנהגים יהודיים רבים עכשיו הגיע הזמן לחג הפסח הראשון שלי, יש לי כאן בשגרירות עמיתים יהודים נפלאים, והם לימדו אותי על סמלי החג ומשמעותם".

השגריר התייחס לקערת ליל הסדר: "למשל על הזרוע, על העצם כאן בצלחת של ליל הסדר, אני יודע שזה מסמל את הקורבן של יהודי מצרים אודות לאלוהים שפסח על בתיהם במכת בכורות, על מרור, הטעם המר מזכיר את סבל היהודים במצרים, וכמובן המצה שרבים מכם אוכלים בחג הפסח, לזכר יציאת מצרים, היהודים לא הספיקו לאפות והבצק לא הספיק לתפוח כשהם ברחו משם".

השגריר המליץ על מצה עם שוקולד. "זה דווקא די טעים ומיוחד עם שמים על זה שוקולד, אני מאחל לכל חברי היהודים ולכל הצופים להנות מכל המנהגים היפים של פסח, בשלווה ובשלום עם משפחה וחברים חג פסח שמח".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום