מבזקים +
תל אביב 29°c
באר שבע 26°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 29°c
באר שבע 26°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

איראן טוענת: סיכלנו מתקפת מל"ט על מתקן בטחוני

איראן טוענת כי היא סיכלה מתקפת מל"ט נגד מתקן ביטחוני באספהאן. תושבים באיזור דיווחו על פיצוצים במהלך הלילה. בשנים האחרונות דווח על פיצוצים רבים באיראן במקומות הקשורים לתוכנית הצבאית והגרעינית של הרפובליקה האסלאמית של איראן

איראן טוענת: סיכלנו מתקפת מל"ט על מתקן בטחוני
פיצוץ באיראן צילום: ללא קרדיט

איראן טוענת כי הצליחה לסכל מתקפת מל"ט אמש במתחם ביטחוני של משרד הביטחון באספהאן, לטענת האיראנים "הפעולה נכשלה". על פי דיווחים באיראן, המל"ט הופל על ידי מערכות ההגנה בעת שהתקרב למתחם של משרד הביטחון.

גם סוכנות הידיעות הרשמית של הרפובליקה האסלאמית של איראן (IRNA) דיווחה כי "המל"ט הקטן נפגע על ידי כוחות ההגנה ההיקפיים המוצבים במתחם וממערכות ההגנה העומדות לרשותה ולא נגרם נזק למתחם זה".

בשנים האחרונות דווח על פיצוצים רבים באיראן במקומות הקשורים לתוכנית הצבאית והגרעינית של הרפובליקה האסלאמית של איראן. לפני שלושה חודשים דווח על פיצוץ אדיר במפעל תחמושת בעיר אספהאן. גורמים איראנים אמרו כי סיכלו ניסיון לתקוף מפעל תחמושת בעיר על ידי שלושה מל"טים, וכי התקיפה לא גרמה לנפגעים וגרמה "נזק קל לגג אחד המתחמים".

סוכנות הידיעות רויטרס והוול סטריט ג'ורנל, בציטוט של גורמים אמריקאים דיווחו, כי המתקפה היא "מעשה ידיה של ישראל" וכמה מקורות מערביים תיארו את המתקפה כמוצלחת מאוד.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום