מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 27°c
י"ג תשרי התשפ"ה | 15.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מנהל 'שיבא' מצטרף למחאה: הצוותים יטפלו רק במקרים דחופים

פרופסור יצחק קרייס הודיע שביה"ח שיבא תל השומר יעבור למתכונת שבת. הצוותים יטפלו רק במקרים דחופים. גם פרופ׳ רוני גמזו מנהל איכילוב נערך להשבתת ביה״ח איכילוב. רופאים רבים לקחו היום יום מחלה במחאה על הרפורמה המשפטית

מנהל 'שיבא' מצטרף למחאה: הצוותים יטפלו רק במקרים דחופים
פרופ' יצחק קרייס צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בפעם הראשונה מאז תחילת המחאות נגד הרפורמה המשפטית מנהל בית חולים מצטרף למחאה: פרופסור יצחק קרייס הודיע שביה"ח שיבא תל השומר יעבור למתכונת שבת. הצוותים יטפלו רק במקרים דחופים.

יולן כהן מדווחת בחדשות 12 כי גם פרופ׳ רוני גמזו מנהל איכילוב נערך להשבתת ביה״ח איכילוב. פרופ גמזו צפוי להיפגש עם מנהלי המחלקות ויחד הם נערכים לעבוד במתכונת שבת (לטפל רק במקרים דחופים).

כזכור יותר מ-1,000 רופאים וצוותים רפואיים הודיעו אתמול על כוונתם שלא להגיע היום לעבודה בבתי החולים ובמרפאות - במחאה על הרפורמה המשפטית. בקבוצת הוואטסאפ שבה חברים מעל 1,000 עובדי מערכת הבריאות נכתב: "לא מגיעים לעבודה החל ממחר. מתכנסים בכנסת ב9:30 עם אוהלים".

אתמול בלילה דווח כי רופאים רבים מתכוונים לקחת יום מחלה היום ולא להגיע לעבודה - במחאה על הרפורמה המשפטית. בקבוצת הוואטסאפ שבה חברים מעל 700 אנשים בהם רופאים נכתב: "זוהי קבוצה של רופאות, רופאים, ועובדי בריאות ובריאות הנפש מכל הארץ. בתי חולים וקהילה. לא מגיעים לעבודה החל ממחר 27.3.23, מתכנסים בכנסת ב9:30. מביאים אוהלים", כך דיווחה יולן כהן.

בחדרי חרדים

 צבע אדום

art