מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 33°c
אשדוד 23°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 33°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מתנגדי הרפורמה המשפטית הכריזו: "שבוע שיתוק לאומי"

ראשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית הכריזו על "שבוע שיתוק הלאומי" שיחל מחר | המארגנים: נשתק את סדר יומם של הח"כים והשרים, נגיע אליהם לכל מקום"

מתנגדי הרפורמה המשפטית הכריזו: "שבוע שיתוק לאומי"
מחאה נגד הרפורמה צילום: אריק מרמור, פלאש 90

אחרי שקיימו ימי מחאה מיוחדים בשבועות אח האחרונים, מתנגדי הרפורמה המשפטית הכריזו על "שבוע שיתוק הלאומי".היוזמה, שתחל ממחר בבוקר, תכלול ימי שיתוק, "פעולות התנגדות" מול חברי הקואליציה והפגנת ענק בירושלים.

לפי מארגני המחאות, בימים ראשון ושני יתקיימו מחאות בכל נקודה שבה חברי הכנסת והשרים ישהו. "נשתק את סדר יומם, נגיע אליהם לכל מקום ונבהיר להם שהדיקטטורה לא תעבור במשמרת שלנו", הבטיחו המארגנים.

ביום בשלישי צפוי להתקיים "יום שיתוק נרחב" ברחבי המדינה, שיהווה לפי ראשי המחאה, עליית מדרגה מימי ההתנגדות הקודמים. ברביעי צפויים המוחים לקיים אירועי שיתוק משמעותיים בשעות הבוקר ולאחר מכן יעלו  לירושלים להפגנת ענק מול כנסת ישראל. "בחמישי יתקיימו אירועי מחאה שאיננו יכולים לחשוף כעת", מסרו המארגנים.

"אנו נכנסים לשבוע הגורלי בהיסטוריה של מדינת ישראל. ממשלת חורבן הבית קורעת את העם, מפרקת את הצבא ואת הכלכלה הישראלית", נמסר ממארגני ההפגנות. "מול הניסיון להפוך את ישראל לדיקטטורה יתייצבו מיליונים ברחובות ויגנו על מדינת ישראל ועל מגילת העצמאות".

"חובה על כל אזרח ואזרחית שרוצים לחיות בדמוקרטיה חייבים לצאת לרחובות, להתנגד בכל מחיר לדיקטטורה ולשתק את המדינה. אנו לא מפחדים מדרך ארוכה, עם ישראל ינצח - הדמוקרטיה תנצח."

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום