מבזקים +
תל אביב 29°c
באר שבע 26°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 29°c
באר שבע 26°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

טייס התעלף בטיסה: אחד מהנוסעים החליפו

טייס בארה"ב התעלף באמצע טיסה, טייס שבמקרה היה בין הנוסעים נכנס לתא הטייס כדי לעזור. הרשות לתעופה חוקרת את התקרית שהתרחשה בטיסה מלאס וגאס לאוהיו

טייס התעלף בטיסה: אחד מהנוסעים החליפו
מטוס חברת התעופה סאות'ווסט צילום: Pixabay

טייס שלא בתפקיד נכנס במפתיע לסיפון הטיסה ביום רביעי האחרון לאחר שאחד הטייסים שהטיסו את המטוס "היה זקוק לטיפול רפואי", כך מסרה חברת התעופה.

הטייס שעובד בחברת תעופה אחרת, עזר לתפעל את התקשורת בעוד הטייס השני בתא הטייס הטיס את הבואינג 737 בחזרה לנמל התעופה הבינלאומי הארי ריד בלאס וגאס. "אנו מעריכים מאוד את התמיכה והסיוע שלהם", מסר דובר החברה כריס פרי בהצהרה.

בהקלטות בקרת תעבורה אווירית ניתן לשמוע אדם לא מזוהה מתאר את החוויה הקשה. "הקפטן איבד את הכרתו במהלך הטיסה", אמר. "הוא נמצא בחלק האחורי של המטוס כרגע עם הדיילות, אבל אנחנו צריכים להעלות אותו לאמבולנס מיד".

בשיחה עם עובדי החירום אמר האיש שהקברניט חש כאבי בטן ולאחר מכן "התעלף או הפך מחוסר הכרה" אמר האיש. "הוא מחובר לחמצן". חברת סאות'ווסט סירבה להגיב על הקלטת בקרת התנועה האווירית. חברת התעופה לא אמרה אם הטייס שחלה היה הקפטן או הטייס השני, ולא פרסמה עדכונים על מצבו בתחילת יום חמישי מטעמי פרטיות.

מינהל התעופה הפדרלי הודיע ​​כי יחקור את התקרית. הטיסה 6013 יצאה מלאס וגאס בסביבות 6:30 בבוקר שעון מקומי ביום רביעי האחרון לכיוון קולומבוס, אוהיו. המטוס הסתובב ונחת בחזרה בשדה התעופה בשעה 7:50 בבוקר הטיסה נחתה בשלום, צוות חלופי הטיס בסופו של דבר את המטוס.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום