מבזקים +
תל אביב 30°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 30°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 30°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 30°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מחאה חדשה: יועצי ח"כים הוצפו בהודעות נגד הרפורמה

יועצים של חברי כנסת ממפלגות הימין דיווחו על הצפת מכשיר הפלאפון שלהם בשיחות והודעות מצד אנשים שהגדירו עצמם "אזרחים מודאגים". מטרת המוחים: "לפגוע במהלכים בכנסת מבלי להפריע לחיי היום-יום של האזרחים"

מחאה חדשה: יועצי ח"כים הוצפו בהודעות נגד הרפורמה
מליאת הכנסת צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

יועצים פרלמנטריים של חברי כנסת ממפלגות הימין דיווחו היום (חמישי) על כך שהפלאפונים שלהם הוצפו בהודעות ווטסאפ ושיחות מצד אנשים שהגדירו עצמם "אזרחים מודאגים".

משתתפי המחאה תודרכו אתמול בהודעה שפורסמה לשבש את הפעילות הפרלמנטרית של הקואליציה על ידי שליחת הודעות וביצוע שיחות טלפון ליועצי חברי הכנסת. מספרי הטלפון של היועצים הופצו על ידי המארגנים.

בהודעה נכתב: "כל אחד ואחת מכם יבחר איך לפעול כדי לשבש ישירות את ההפיכה המשטרית שמבשלים לנו. היועצים הם אלו שעושים חלק ניכר מהעבודה הפרלמנטרית והם הקשר הכי ישר לשרים וח"כים. העמסת הקו שלהם עד כדי אי יכולת לתפקד תפגע ישירות במהלכים בכנסת מבלי להפריע לחיי היום-יום של האזרחים".

קצין הכנסת אליו פנו מספר יועצים הורה להם להגיש תלונה במשטרת ישראל. בנוסף, יו"ר סיעת עוצמה יהודית ח"כ יצחק קרויזר פנה בפנייה דחופה לקצין הכנסת בדרישה למנוע את הטרדת היועצים הפרלמנטרים.

במכתב ששלח לקצין הכנסת ציין קרויזר: "היועצים הפרלמנטרים הם אנשי מקצוע שבאים לסייע לחברי הכנסת, אסור שגורמים קיצוניים כאלו ואחרים יהלכו עליהם איימים וימנעו מהם לבצע את עבודתם".

עוד הוסיף קרויזר: "אני קורא לחבריי חברי הכנסת מהאופוזיציה לגנות בתוקף את ההטרדות הללו אסור שיחצו קווים אדומים נוספים בשם המחאה".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום