מבזקים +
תל אביב 30°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 30°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 30°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 30°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

השרה רגב מעוררת סערה: "לא אחזור לדובאי"

ברקע הדיווחים על מתיחות בין ישראל לאיחוד האמירויות השרה רגב סיפקה אמירה מפתיעה ולא דיפלומטית. "הייתי בדובאי - לא שאחזור לשם, אני לא אוהבת את המקום הזה" | השר כהן מיהר לפרסם סרטון בשבחה של המדינה המפרצית

השרה רגב מעוררת סערה: "לא אחזור לדובאי"
דובאי צילום: Pixabay

שרת התחבורה מירי רגב נאמה היום (רביעי) בוועידת מקרקעי ישראל וציינה לשבח את מערך התחבורה המרשים באיחוד האמירויות. בין השבחים סיפקה השרה אמירה לא דיפלומטית כשאמרה: "הייתי בדובאי - לא שאחזור לשם, אני לא אוהבת את המקום הזה".

בתגובה לאמירה הבעייתית של השרה רגב, שר החוץ אלי כהן מיהר לפרסם סרטון בשבחה של דובאי בו אמר כי מדובר ביעד מועדף על הישראלים.

נזכיר כי רגב ביקרה לפני כחודשיים בדובאי. בנוסף, באוקטובר 2018, עוד לפני שנחתם הסכם רשמי עם איחוד האמירויות, רגב ביקרה באבו דאבי בתפקידה כשרת התרבות והספורט. 

האמירה יוצאת הדופן של רגב מגיעה ברקע הדיווח באתר החדשות הסעודי אילאף ולפיו, איחוד האמירויות שוקלת לצמצם משמעותית את ייצוגה הדיפלומטי בישראל.

מקורות באמירויות מסרו לעיתון הסעודי כי המדינה הופתעה משתיקת ראש הממשלה נתניהו על פעולות והצהרות של "פוליטיקאים מהציונות הדתית שפוגעות ביציבות האזור, מציתות שנאה ומשרתות רק את הקיצונים". מדובר באמירותיו של השר סמוטריץ', לפיהן לא קיים עם פלסטיני ויש למחוק את חווארה.

עוד דיווח העיתון הסעודי כי עשויה להינתן הוראה לשגריר איחוד האמירויות בישראל שלא לפגוש אף פקיד ישראלי, חבר כנסת או שר כרגע, ולהימנע בהשתתפות באירועים רשמיים שבהם ינכחו שרים ופוליטיקאים ישראלים בממשלה.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום