מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 25°c
אשדוד 25°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 25°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

תחמושת נמצאה בביתו של ראש העיר; בניו נעצרו

שלושה חשודים תושבי רהט נעצרו בשבת בעקבות אקדחים ומחסניות בלתי חוקיים שנמצאו בביתו של ראש העיר רהט. העצורים הם שני בניו וקרוב משפחה נוסף | ראש העיר טוען כי התחמושת הושתלה על ידי סוכן שהופעל כדי להפלילם

תחמושת נמצאה בביתו של ראש העיר; בניו נעצרו
האמל"ח שנתפס בבית ראש העיר צילום: דוברות המשטרה

אקדחים, מחסניות ותחמושת אותרו בשבת בביתו של ראש עיריית רהט, עטא אבו מדיעם. החשודים שנעצרו הם שני בניו וקרוב משפחה נוסף בשנות ה-30 לחייהם. החשודים נעצרו בחשד להחזקת אמצעי לחימה לא חוקיים ומעצרם הוארך עד למחר.

ראש העיר מדיעם מסר בתגובה למעצרים ואמר: "ביום שישי בחתונה בעיר אחד הבנים קבל איום גלוי ממשפחה אחרת, כל משפחתי עזבה את החתונה. כמה צעירים מהמשפחה המאיימת הגיעו למכולת השכונתית והחלו להרביץ לשני הבנים שלי, המשטרה במקום לטפל באיום ובלינץ שעברו, התחילה להפעיל סוכנים. אנשים רבים הגיעו לביתי להזדהות וכנראה סוכן סמוי העביר נשק למתחם בו אני מתגורר יחד עם אחים והורים ב-10 יחידות דיור".

עוד הוסיף ראש העיר: "המשטרה קבלה מידע מודיעיני חם והגיעה לערוך חיפוש. שם נתפסו שני אקדחים זרוקים ליד בית אחי בחצר האחורית, ויש עצורים חשודים כולל שני בניי שמכחישים שזה שלהם. הנשק החם מסוכן שהיה בין ההמונים שהיו בחצר ביתי, כל זאת מעלה אצלי כי אותו סוכן הופעל כדי להביא את הנשק ולסבך מעורבים".

ראש העיר רהט, עטא אבו מדיעם. (מתוך פייסבוק)

מדוברות המשטרה נמסר: "משטרת ישראל עצרה 3 תושבי רהט בחשד שהחזיקו שני אקדחים, מחסנית ותחמושת לא חוקיים. במסגרת פעילות של שוטרי תחנת רהט בסיוע שוטרי מג"ב דרום בוצע חיפוש בבית בשכונה 25 בעיר רהט, במהלכו אותרו ונתפסו 2 אקדחים מחסניות ותחמושת".

עוד דיווחה המשטרה כי שלושה חשודים, בשנות ה-30 לחייהם, נעצרו לחקירה בתחנת רהט בחשד להחזקת אמצעי לחימה לא חוקיים שבסיומה, הובאו היום לדיון בבימ"ש השלום בבאר שבע, אשר האריך את מעצרם עד לתאריך 12.3.23.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום