מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 25°c
אשדוד 25°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 22°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 25°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

רון קובי הפסיד במשפט וזה הסכום שישלם

מכה קשה לראש העיר טבריה המודח רון קובי שהפסיד בתביעת דיבה ולשון הרע שהגיש נגדו ראש יישוב הסמוך לטבריה לאחר שבכמה פוסטים בדף הפייסבוק הפופולרי השמיץ אותו בכינויי גנאי 

רון קובי הפסיד במשפט וזה הסכום שישלם
רון קובי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

רון קובי, מי שהודח מכס ראש העיר טבריה למרות שניצח בבחירות, סופג מכה קשה וייאלץ להוציא מכיסו סכום עתק לאור פסיקת בית המשפט.

מדובר בתביעת דיבה שהגיש חיים חליוה, יו"ר הועד המקומי של הישוב 'פוריה עלית' נגד רון קובי וניצח. ראש העיר לשעבר ייאלץ לשלם לחליוה כ-416 אלף שקל עקב פרסומים משמיצים בדף הפייסבוק הפופולרי שלו.

קובי הגדיר את עצמו בכתב ההגנה לבית המשפט כפעיל חברתי בעיר טבריה וטען כי כחלק מעיסוקיו הוא עומד בראש קבוצת הפייסבוק "מרימים את טבריה מהקרשים".

קובי. צילום: יוסי אלוני, פלאש 90.

בתביעה שהגיש חיים חליוה בחודש יוני 2018, הוא דרש מרון קובי מיליון שקלים בשל 26 פרסומים שונים בפייסבוק בין השנים 2016 - 2018. בפוסטים של קובי הוא נהג לכנות את חליוה: "אויב מר", "מושחת", "פח אשפה אנושי", "נוכל סדרתי", "אדם שכל כולו הרס ונזק לעיר טבריה" ועוד שלל פוסטים בגנותו של ראש היישוב 'פוריה עלית'.

למורת רוחו של קובי, שופטת בית משפט השלום פסקה כי קובי יצטרך לשלם לחיים חליוה 16 אלף שקלים על כל אחד מהפוסטים שפרסם נגדו. כאשר מחשבים את העלות מדובר  בכ-416 אלף שקלים, זאת בנוסף לעלויות משפט ושכר טרחה לעורך הדין שמוערכות בכ-40 אלף שקלים נוספים שאותם ייאלץ ראש העיר טבריה לשעבר רון קובי לשלם מכיסו הפרטי. 

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום