מבזקים +
תל אביב 31°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 32°c
אשדוד 31°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 31°c
באר שבע 33°c
חיפה 29°c
ירושלים 31°c
בית שמש 31°c
בני ברק 32°c
אשדוד 31°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בן גביר: "יש מפגינים שמתכננים את הרצח הבא"

השר לביטחון לאומי התייחס למפגינים נגד הרפורמה המשפטית ואמר: "יש אנרכיסטים מהשמאל שעברו מזמן את הקו האדום". בן גביר הוסיף: "יש מתוך המפגינים אנשים שמתכננים את הרצח הבא"

בן גביר: "יש מפגינים שמתכננים את הרצח הבא"
איתמר בן גביר צילום: oren Ben Hakoon/Flash90

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס הבוקר (שני) למפגינים נגד הרפורמה המשפטית ואמר: "אסור להכליל, רובם אנשים טובים ונקיים, אבל יש מתוכם אנשים שמתכננים את הרצח הבא, שאומרים שצריך להרוג את בן גביר, את שרה נתניהו, לרצוח את בנימין נתניהו. אני רואה את חומרי המודיעין". את הדברים אמר בריאיון לכאן רשת ב'.

לדברי בן גביר: "זה אמנם בשוליים, וטוב שזה שם, אבל יש אנרכיסטים מהשמאל שעברו מזמן את הקו האדום. זכות המפגינים להפגין, מותר להם לצעוק. אבל הם עושים טעות כשהם מחבקים אותם. אסור לחבק אנרכיסטים. אני מקשיב לאלה שצועקים מדם ליבם. אבל לא לאלה שצועקים 'בן גביר מת' ואלה שרוצים לעשות לינץ' בשרה, אלה שמרימים יד".

עוד אמר בן גביר: "תדמיין שבמספרה לא הייתה שרה נתניהו. הייתה ליהיא לפיד או גילת בנט, שנינו יודעים שההתייחסות הייתה שונה. מותר להם לצעוק - אסור להם לצור על מספרה. זה אמנם בשוליים אבל אני אומר לך שאני רואה חומרי מודיעין ויש מזמן אנרכיסטים מהשמאל שעברו את הקו האדום - וצריך גם לטפל בהם".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום