מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 27°c
י"ג תשרי התשפ"ה | 15.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 30°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 30°c
בני ברק 31°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

לפיד קורא למפכ"ל: "תתעלם מהשר בן גביר"

ראש האופוזיציה יאיר לפיד קרא היום למפכ"ל המשטרה קובי שבתאי להתעלם מהשר הממונה עליו איתמר בן גביר לאחר שהאחרון הורה למנוע חסימות כבישים במהלך ההפגנה נגד הרפורמה המשפטית

לפיד קורא למפכ"ל: "תתעלם מהשר בן גביר"
לפיד ושבתאי צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

ההפגנות שהפכו לסוערות ומלוות בעימותים בין המפגינים למשטרה מביאות לעימות פוליטי, כאשר ראש האופוזיציה יאיר לפיד קורא למפכ"ל המשטרה קובי שבתאי להתעלם מהוראות השר הממונה, ואילו השר איתמר בן גביר מגבה את פעילות המשטרה.

בסרטון מיוחד שפרסם הצהרים (רביעי) לפיד קרא למפכ"ל המשטרה: "להתעלם מהניסיונות הפוליטיים, המסוכנים וחסרי האחריות של השר בן גביר להלהיט עוד יותר את השטח. המפגינים הם פטריוטים ישראלים וטובי הלוחמים בצה"ל".

לפיד גיבה את המפגינים "הם נאבקים על ערכים של חופש, צדק ודמוקרטיה. תפקיד המשטרה לאפשר להם להביע את דעתם ולהיאבק על המדינה אותה הם משרתים ואוהבים".

בתגובה פרסם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הודעת גיבוי בשוטרים "מגבה את שוטרי משטרת ישראל על השימוש באמצעים כדי לפזר את האנרכיסטים שהתפרעו וניסו לחסום את נתיבי איילון. לאורך כל הבוקר המשטרה נהגה עם האנרכיסטים בסבלנות רבה, אך מהרגע שהם חצו את כל הגבולות, פרצו מחסומים וזרקו אותם על השוטרים, יידו אבנים לעבר השוטרים והביאו לאנרכיה, משטרת ישראל חייבת להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי לשמור על הסדר הציבורי ועל שגרת החיים של אזרחי ישראל. חופש ביטוי וחופש הפגנה כן, אנרכיה - בשום פנים ואופן לא", לשון הודעת בן גביר

בחדרי חרדים

 צבע אדום

art