מבזקים +
תל אביב 30°c
באר שבע 30°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 32°c
אשדוד 30°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 30°c
באר שבע 30°c
חיפה 29°c
ירושלים 30°c
בית שמש 30°c
בני ברק 32°c
אשדוד 30°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

נעצר חשוד שירה בשני יהודים מחוץ לבית הכנסת

משטרת לוס אנג'לס עצרה חשוד שירה בשני גברים יהודים מחוץ לבתי כנסת ביום רביעי וחמישי. למרות שהחשוד בפיגועי הירי נתפס, המשטרה הודיעה כי היא תגביר את נוכחותה ותסייר ליד בתי הכנסת

נעצר חשוד שירה בשני יהודים מחוץ לבית הכנסת
משטרת לוס אנג'לס צילום: באדיבות המצלם

גבר שירה בשני יהודים אורתודוקסים מחוץ לבית הכנסת בלוס אנג'לס, נעצר. הירי הראשון התרחש כאשר אדם שיצא מבית הכנסת אחרי תפילת שחרית ביום רביעי בבוק, נפגע מכדור מרכב חולף בבלוק 1400 ברחוב שננדאו.

התקרית השנייה התרחשה ביום חמישי בבוקר, כאשר גבר יהודי בשנות ה-70 לחייו נפגע בזרועו מכדור בצומת הרחובות פיקפורד ובדפורד. שני הקורבנות סבלו מפציעות קלות יחסית, ושניהם צפויים להחלים.

משטרת לוס אנג'לס מסרה כי "חקירה ממצה" הובילה אותם לאזור במחוז ריברסייד שבו נמצא החשוד והוא נלקח למעצר. המשטרה מצאה ברשותו כמה פריטי ראיה, בהם רובה ואקדח.

שני אירועי הירי נחקרים כפשעי שנאה, והמשטרה אומרת כי היא תפרסם מידע נוסף בימים הקרובים.

בנוסף, למרות שהחשוד בפיגועי הירי נתפס, המשטרה הודיעה כי היא תגביר את נוכחותה ותסייר ליד בתי הכנסת. המשטרה עדיין לא פרסמה את שמו של החשוד, אך מקורות מסרו לאתר Yeshiva world news כי הוא זוהה כאדם אסייתי בשם ג'יימה טראן.

דיווחים לא מאומתים מציינים כי טראן סבל מהתמוטטות נפשית בזמן שלמד בבית ספר לרפואת שיניים ולאחרונה מדקלם סיסמאות אנטישמיות, במיוחד נגד יהודים יוצאי איראן.

על פי הדיווחים, טראן החזיק באמונות מעוותות, כולל שיהודים עומדים מאחורי מגפת הקורונה, וכן נטען כי הטריד חברים יהודים לכיתה בבית הספר לרפואת שיניים.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום