מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 29°c
חיפה 25°c
ירושלים 26°c
בית שמש 29°c
בני ברק 33°c
אשדוד 29°c
י"ג תשרי התשפ"ה | 15.10.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 29°c
חיפה 25°c
ירושלים 26°c
בית שמש 29°c
בני ברק 33°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מהומה בחדר סיעת ש"ס: מפגינים התפרצו לדברי דרעי והוצאו

יו"ר ש"ס התייחס בפתח ישיבת הסיעה למתווה הנשיא לפשרה ברפרומה המשפטית ואמר: "נשיא המדינה שאני מכבד ומוקיר הניח אתמול מתווה מעומק ליבו, כדי למנוע מלחמת אחים". הוא הוסיף: "אני לא מסכים עם כל המתווה של הנשיא, אבל זה בסיס שאפשר לדבר עליו". במהלך נאומו של דרעי התפרצו לדבריו מספר מפגינים

מהומה בחדר סיעת ש"ס: מפגינים התפרצו לדברי דרעי והוצאו
דרעי בישיבת הסיעה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר ש"ס אריה דרעי נאם היום (שני) בפתח ישיבת הסיעה השבועית בכנסת והתייחס בין היתר למתווה שהציע נשיא המדינה יצחק הרצוג לפשרה ברפרומה המשפטית. דרעי אמר: "נשיא המדינה יצחק הרצוג שאני מכבד ומוקיר הניח אתמול מתווה מעומק ליבו, כדי למנוע מלחמת אחים. מתווה עם מספר נקודות שהוא מציע לפשרה. יש לנו מינימום שבוע ימים לשבת ולדבר על זה".

דרעי הוסיף: "אני לא מסכים עם כל המתווה של הנשיא, אבל זה בסיס שאפשר לדבר עליו. לצערי לא שמעתי בהפגנות ומאנשי האופוזיציה מישהו שמוכן לדבר. אנחנו מוכנים להידברות, אל לא כדי לברוח מהחקיקה. אפשר לשבת עכשיו ולדבר".

לדבריו, "כל הקריאות הנוראיות לשפיכות דמים, דברים הזויים שנשמעים מאנשים בכירים, צריך להפסיק אותם. אני קורא לבוא ולדבר. אני מבהיר, לא נרד מהרפורמה, אבל אפשר לדבר על בסיס הנקודות שהעלה הנשיא. אני מקווה שאחרי ההפגנה ראשי האופוזיציה האחראים אלה שרוצים לתקן, יוכלו לבוא ולהיות שותפים לשיח".

את נאומו קטעו מספר מפגינים שצעקו "תתבייש לך, אתה הורס את הדמוקרטיה". המפגינים הוצאו בכוח על ידי המאבטחים. 

בחדרי חרדים

 צבע אדום

art