הסב השכול מספר: "הבת שלי התקשרה להודיע לי"

סבם של הילדים האחים הקדושים לבית משפחת פאלי מספר הבוקר איך התבשר על האסון וגם עדכן על מצבו הסבוך של חתנו, אבי הילדים שמורדם ומונשם ועדיין לא מודע לאסון המחריד שפקד את משפחתו

קובי עוזיאלי | חרבות ברזל 12.2.2023 | 10:28

זירת פיגוע הדריסה ברמות | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הרב הגאון ר' עמוס ברונר, סבם של אשר מנחם ויעקב ישראל פאלי הי"ד, אביה של האם השכולה דבורי פלאי שתחי', מספר הבוקר: "האבא לקח 4 ילדים לתחנת אוטובוס בדרך לשמחה משפחתית בבני ברק. המחבל פגע בהם בכוונה. שניים נהרגו, אחד נפצע קל ושוחרר מבית החולים. אחד התעכב קצת באוטו ולא יצא לתחנה וכך ניצל". כך בראיון הבוקר לרדיו 'קול ברמה'.

הסב השכול הוסיף ואמר: "שני ילדים הלכו לעולמם ושניים ניצלו. האב עדיין לא יודע את גודל האסון. הבת שלי שילדיה נרצחו התקשרה להודיע לי. היא אישה גדולה וחזקה מאוד אבל לא ידענו עד כמה", שיבח.

על מצבו של חתנו הרב אברהם נח פאלי, שנפצע באורח בינוני, עדכן הסב: "הוא מורדם ומונשם, הרופאים אומרים שהוא יצטרך לעבור שיקום ארוך והם לא רוצים לנתח אותו אחרי כל הפצעים והשברים כי יהיה קשה לגוף לעמוד בזה".

יצוין כי סבם של הילדים הרב ברונר, שיכל לפני כשנה וחצי בפתע פתאום את בנו הרב הגאון רבי דוד ברונר זצ"ל, משגיח בישיבת 'נתיבות חכמה' - וולפסון בשכונת בית וגן בירושלים והוא בן 44 בפטירתו. בשמחת תורה תשפ"ב עוד רקד עם ספר התורה לצד תלמידיו ולמחרת לא התעורר משנתו. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום