מבזקים +
תל אביב 22°c
באר שבע 21°c
חיפה 22°c
ירושלים 19°c
בית שמש 22°c
בני ברק 30°c
אשדוד 22°c
י"ג תשרי התשפ"ה | 15.10.2024
תל אביב 22°c
באר שבע 21°c
חיפה 22°c
ירושלים 19°c
בית שמש 22°c
בני ברק 30°c
אשדוד 22°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הטייסים סירבו להטיס את ראש הממשלה?

כתב 'הארץ' דיווח כי נתניהו ימריא לפריז במטוס חכור של אל על אך אף טייס לא התנדב למשימה ולכן מנהל הצי והטייס הראשי נאלצו להטיסו בעצמם. ב'אל על' מכחישים: "טיסת ראש הממשלה אוישה בנוהל רגיל ואין כל שחר לפרסום כאילו טייסי החברה סרבו לאייש אותה"

הטייסים סירבו להטיס את ראש הממשלה?
בנימין נתניהו צילום: מתוך הפייסבוק שלו

פייק ניוז? כתב 'הארץ' אורי משגב דיווח בחשבון הטוויטר שלו: "מרד הטייסים? נתניהו ימריא לפריז לפגישה אחת ושלושה ימים במלון פאר. 777 חכור של אל על. אף טייס מהמצבה לא התנדב למשימה ולכן מנהל הצי והטייס הראשי נאלצו לשבץ את עצמם".

משגב המשיך וכתב כי מדובר ב"מקרה תקדימי. יאיר נתניהו שצמוד להוריו מחויב לשלם מכיסו את הטיסה והמלון. הדבר ייבדק ומציע לאור נסיון העבר לא להתחכם".

עוד הוסיף ואמר: "נדגיש את הדרמה והמבוכה באל-על. אף טייס לא הסכים להטיס את נתניהו, אשתו ובנו לפריז בבואינג 777 של החברה. מנהל הצי והטייס הראשי, חברי הנהלה, נאלצו לעשות זאת בעצמם".

בחברת 'אל על' הכחישו את הדיווח ומסרו: "בהמשך למידע השגוי שהופץ ברשתות החברתיות אנו מדגישים: טיסת ראש הממשלה אוישה בנוהל רגיל ואין כל שחר לפרסום כאילו טייסי החברה סרבו לאייש אותה. מדובר בטיסה מיוחדת של ראש הממשלה עליה הוחלט לפני יומיים והטיסה המריאה במועד המתוכנן חרף ההתראה הקצרה , בדיוק כפי שנהגנו תמיד בעבר וננהג בעתיד".

כתב התעופה של 'כאן חדשות' שרון עידן הוסיף להכחשה וכתב: "לא היה שום מרד טייסים באל על. לא מרד ולא נעליים. יש שני מטוסי 777 פעילים, מעט טייסים מרושיינים למטוס, טייס אחד שביקש לרדת מטיסה בגלל אזכרה של אבא שלו, ומנהל צי שמטיס ראש ממשלה וממש לא בפעם הראשונה וגם לא החמישית. הטיסה אויישה מהר מאד. עוד קישקוש".

בחדרי חרדים

 צבע אדום

art