מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

באמצע השבעה: מדוע נותק החשמל בבית משפחת הנרצח

בעודם מתאבלים מרה על הירצחו של בנם בן ה-14 בליל שבת במסע הטבח בשכונת נווה יעקב, נותק היום החשמל לכמה שעות בבית משפחת מורלי. תוך שעות החשמל שב לבית שגם כך אינו ראוי למגורים וקרובי המשפחה פתחו בקמפיין גיוס תרומות למען המשפחה השכולה 

באמצע השבעה: מדוע נותק החשמל בבית משפחת הנרצח
אהרן מורלי צילום: מתוך שידורי כאן 11

הטבח בנווה יעקב בליל שבת: בעיצומה של השבעה על הירצחו של עלם חמודות הקדוש אשר נתן מורלי הי"ד, בן ה-14, נותק החשמל בבית הוריו אהרן וחיה מושקא שיחי' וזאת בשל אי הטענת מונה החשמל שאזל, עד מהרה לאחר איסוף תרומות למשפחה שב החשמל לפעול בבית הדל.

המנחמים הבאים זורמים אל הבית מזדעזעים מתת התנאים בהם מגדלים ההורים בבית של שלושה חדרים עם קירות מקולפים וריהוט מיושן את שבעת ילדיהם הנותרים אחרי הירצחו של אשר נתן הבכור ולשם כך נפתח קמפיין התרמה למען המשפחה שתוכל לעמוד על רגליה ולחיות את המשך חייה בכבוד.

חבר המשפחה סיפר ל-ynet על מצבם הכלכלי הקשה של ההורים השכולים: "אנחנו צריכים את העזרה של עם ישראל. המצב של המשפחה נורא ואיום כבר שנים. הם גרים בדירה לא שלהם, שממנה הם אמורים להתפנות כל יום. האבא איבד את אחיו לפני שבע שנים, ומאז מצבו הנפשי הידרדר וקשה לו לפרנס. האמא עוסקת בחינוך הילדים. המשפחה בת תשע נפשות, וגרה בדירה של כ-50 מ"ר".

הק' אשר נתן הי"ד.

בן המשפחה מוסיף ומספר כי "לאחר הטרגדיה נודע לנו על המצב הכלכלי הקשה שלהם, ונשמח שעם ישראל יתגייס לתרומות בשעה הקשה הזו. החשבון שלהם מעוקל, ולכן הכסף עובר לעמותת בית חב"ד, שינהל איתם יחד את הכסף".

מחברת החשמל נמסר בתגובה לניתוק החשמל כי "המשפחה מחוברת לחשמל באמצעות מונה מת"מ (מונה תשלום מראש), שהיא בעצמה מטעינה אותו מעת לעת בהתאם לצריכה. בשעה 13:24, פנו לחברת החשמל ומסרו לה שעקב אי הטענת המונה הופסקה אספקת החשמל לבית. הדבר לא היה ידוע לנו. לא מדובר בניתוק אלא באי הטענת המונה. מיד עם קבלת הדיווח אצלנו, הופקדו לטובת המשפחה 600 ש"ח לטובת צריכת חשמל שוטפת, ובמקביל נמסר למשפחה שהיא תקבל אספקה קבועה כל עוד יידרשו. במקביל, חוב העבר של המשפחה יועבר ביוזמתה של חברת החשמל לקרן הסיוע של חברת החשמל בכדי לבחון את תשלום החוב בידי חברת החשמל. בסביבות 14:00, כחצי שעה לאחר הדיווח, אספקת החשמל חודשה למשפחה".

המעוניינים לתרום למשפחה האבלה והשכולה יכולים לעשות זאת בשתי דרכים: לחצו כאן, ‏או באמצעות העברה בנקאית: בית חב"ד נווה יעקב ועטרות, מרכנתיל 742, מספר 76507.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום