מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
כ"ה אלול התשפ"ד | 28.09.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 26°c
בית שמש 26°c
בני ברק 28°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

גיבור ישראל במונולוג: "אני מנוטרל כבר 8 שנים"

גיבור ישראל תא"ל גל הירש גילה "הכנתי עבור ראש הממשלה נתניהו תכנית מקיפה עם הקמת שלושה כוחות משימה, אחת לירושלים, אחת לנגב ואחת למקום ספציפי בגליל שחייבים לטפל בו מיד. אני מדבר על שינוי מהותי" | וגם פתח במונולוג על מה שהוא חווה כבר 8 שנים מצד המערכת המשפטית

גיבור ישראל במונולוג: "אני מנוטרל כבר 8 שנים"
תא"ל במיל' גל הירש (במרכז) צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

תא"ל במיל' גל הירש התייחס בראיון ל'גלי ישראל' להקמת הממשלה החדשה שהבטיחה משילות וביטחון אישי לאזרחים ואמר כי "מדינת ישראל לאורך שנותיה בנתה מכונת מלחמה אדירה שנועדה למנוע פלישה לתוך גבולותיה. אבל מה שקרה הוא שביטחון הפנים בתוך הבית הפך להיות אתגר ששווה לפחות לאיום שבא מבחוץ. הכנתי עבור ראש הממשלה נתניהו תכנית מקיפה עם הקמת שלושה כוחות משימה, אחת לירושלים, אחת לנגב ואחת למקום ספציפי בגליל שחייבים לטפל בו מיד. אני מדבר על שינוי מהותי".

בהמשך פתח הירש במונולוג על עינוי הדין שהוא עודנו חווה מצד מערכת המשפט: "אני כבר שמונה שנים מנוטרל ע"י מערכת אכיפת החוק. מנוטרל. הייתי צריך לסלק ולהוריד הרבה מאוד האשמות שווא שטפלו עלי. אני כבר כשנה וחצי עם כתב אישום מבלי שהתחיל משפט על דברים שנשארו מעלילות שהעלילו עלי".

"הייתי מועמד פעמיים לתפקיד המפכ"ל וראש המל"ל ובכל פעם היה מי ששם את הרגל והבהיר שכיוון שאני במצב משפטי כזה, ככה זה כבר 8 שנים - אני לא יכול להתייצב בחרטום. אני מבטיח שאמשיך להגיע גם כשלא קוראים לי לבוא".

עוד אמר תא"ל במיל' גל הירש: "הגעתי לאלעד בהתפרצות הקורונה. והגעתי כעת עם תוכנית מלאה שהכנתי בהתנדבות מלאה לטיפול בהתפרצות האדירה של ביטחון הפנים. תמיד אהיה שם בשביל עם ישראל ומדינת ישראל ומקווה שיום יבוא וגם אוכל להיות בחזית".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום