מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 22°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 28°c
אשדוד 23°c
י"ג תשרי התשפ"ה | 15.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 22°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 28°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בזמן שנתניהו הקריא את מכתב הפיטורים – השרה פרצה בבכי: "אמא שלי הצביעה ש"ס"

השרה דיסטל אטבריאן פרצה בבכי כשנתניהו ודרעי הקריאו את מכתביהם בפורום ישיבת הממשלה: "זו רדיפה נגד כולנו" • נתניהו לדרעי: "אתה יודע מה משותף לשנינו? את שנינו הספידו פעמים רבות בעודנו בחיים – וחזרנו"

בזמן שנתניהו הקריא את מכתב הפיטורים – השרה פרצה בבכי: "אמא שלי הצביעה ש"ס"
אריה דרעי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בזמן שראש הממשלה בנימין נתניהו הקריא את מכתב הפיטורים היום (ראשון) ליו"ר ש"ס אריה דרעי, בעקבות פסיקת בג"ץ שפסלה את מינויו בשבוע שעבר, השרה גלית דיסטל אטבריאן פרצה בבכי: "זו רדיפה נגד כולנו. אמא שלי הצביעה ש"ס, אני רגל אחת בליכוד ורגל אחת בש"ס. אלחם בדיכוי".

בתוך כך, לפי דיווח ב'חדשות 14, נתניהו אמר ליו"ר ש"ס דרעי בישיבת הממשלה: "אתה יודע מה משותף לשנינו? את שנינו הספידו פעמים רבות בעודנו בחיים – וחזרנו".

נתניהו פיטר היום את שר הפנים ושר הבריאות אריה דרעי במהלך ישיבת הממשלה השבועית. נתניהו עשה זאת בעקבות פסיקת בג"ץ שקבעה כי הוא אינו יכול לכהן כשר. "נאלץ בלב כבד, בצער רב, ובתחושה קשה ביותר להעבירך מכהונתך כשר בממשלה", אמר נתניהו לדרעי. דרעי הופיע באיחור לישיבת הממשלה, שאותה ניהל לזמן קצר כשנתניהו יצא.

בישיבה לא השתתפו השרים ממפלגת הציונות הדתית, שהחרימו אותה במחאה על פינוי המאחז הבלתי חוקי בשומרון ביום שישי. במהלך הישיבה אישרו השרים את סל התרופות החדש והממשלה אישרה גם להאריך עד לסוף חודש אפריל את הגדרת יישובים ואזורים כבעלי עדיפות לאומית.

לאחר הפיטורים, הממשלה תמנה מחרתיים ממלאי מקום מקרב שרי ש"ס לתפקידי שרי הפנים והבריאות למשך שלושה חודשים. השרים המועמדים לקבל את תפקידיו של דרעי הם חיים ביטון, יעקב מרגי, יואב בן צור ומיכאל מלכיאלי. הפיטורים צפויים להיעשות בתיאום עם דרעי, שלא רצה להתפטר בעצמו, וייכנסו לתוקף ביום שלישי בבוקר, לאחר 26 ימי כהונה בסך הכל.

חדשות JDN

 צבע אדום

art