מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 22°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 28°c
אשדוד 23°c
י"ג תשרי התשפ"ה | 15.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 22°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 28°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הממשלה החליטה: עו"ד שלמה בן אליהו ימונה למנכ"ל המשרד לביטחון לאומי

הממשלה אישרה היום את מינוי של עו"ד שלמה בן אליהו למנכ"ל המשרד לביטחון לאומי, זאת לאחר שוועדה של נציבות שירות המדינה אישרה פה אחד את המינוי • בן גביר: "מנהל חד, בעל חשיבה יצירתית ויכולת הנעת תהליכים יוצאת דופן"

הממשלה החליטה: עו"ד שלמה בן אליהו ימונה למנכ"ל המשרד לביטחון לאומי
אריה דרעי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ממשלת ישראל אישרה היום (ראשון) את מינוי של עו"ד שלמה בן אליהו למנכ"ל המשרד לביטחון לאומי. זאת, לאחר שוועדה של נציבות שירות המדינה אישרה פה אחד את המינוי.

הוועדה, שהתרשמה מעו"ד שלמה בן אליהו ומרמתו האישית והמקצועית, המליצה למנותו לתפקיד וציינה כי "היכרותו של עו״ד בן אליהו עם תחומי העיסוק של המשרד וכן ניסיונו המקצועי והתפקידים שביצע בעבר, יאפשרו לו כניסה מהירה לתפקיד ויועילו לגיבוש יכולתו להוביל תהליכים משמעותיים אל מול עיסוקיו ואתגריו של המשרד בעת הזו״.

עו״ד שלמה בן אליהו (יליד 1955, נשוי + 4) בוגר L.L.B מאוניברסיטת בר אילן. התמחה במקרקעין, חברות ועסקים ובעל ניסיון ניהולי בכיר של כ- 20 שנה במגזר הציבורי. בן אליהו כיהן במשך שתי קדנציות כמנכ״ל משרד הבינוי והשיכון, כמנהל מינהל מקרקעי ישראל, כמנכ״ל החטיבה להתיישבות שצמחה משמעותית בתקופת כהונתו ואף הכפילה את פעילותה. בתפקידו האחרון, כיהן כחמש שנים כמנכ״ל משרד החקלאות ופיתוח הכפר. כמו כן, עו״ד בן אליהו כיהן כחבר וכיו״ר דירקטוריונים שונים ושימש כיו״ר ועדות.

בהתאם להחלטת הממשלה שהתקבלה היום, עו"ד בן אליהו ישמש כמנכ"ל המשרד לביטחון לאומי, שצפוי להרחיב באופן משמעותי את היקף סמכויותיו ופעילותו.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר מסר: "בן אליהו מנהל חד, בעל חשיבה יצירתית ויכולת הנעת תהליכים יוצאת דופן. ניסיונו הרב של עו"ד בן אליהו יתרום רבות להובלת מהלכים מורכבים ואני שמח שממשלת ישראל והמשרד לביטחון לאומי מתברכים במשרת ציבור מוכשר ומקצועי״.

בן אליהו מסר : "אני מודה לשר ולנציב שירות המדינה על האמון שניתן בי לשמש כמנכ"ל המשרד לביטחון לאומי. אני רואה בתפקיד שליחות ושמח לתרום מהידע ומנסיוני לטובת הצלחת המדינה והצלחת המשרד ויעדיו״.

חדשות JDN

 צבע אדום

art