מבזקים +
תל אביב 29°c
באר שבע 29°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 29°c
באר שבע 29°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

חקלאי טוב לב: לאחר מותו התגלה כי שילם בסתר חובות של עניים

גבר ממדינת אלבמה בארה"ב, שילם במשך עשר שנים את החובות של משפחות בעיר לבית מרקחת שלא יכלו להרשות לעצמן לשלם עבור התרופות שלהן. הרוקח גילה לתושבים לאחר מותו של הנדיב הנסתר. "הוא הושיט לי שטר מקופל של 100 דולר"

חקלאי טוב לב: לאחר מותו התגלה כי שילם בסתר חובות של עניים
אילוסטרציה צילום: unsplash

לאחר שחוואי בעיירת ג'לרדין במדינת אלבה בארה"ב מת, תושבי העיר גילו שהוא שילם בסתר את החובות שהיו לאנשים בבית המרקחת.

הודי צ'ילדרס היה חוואי שחי מחסכונות פנסיה בעיירה הקטנה ג'רלדין. לפני כעשר שנים, הוא נכנס לבית מרקחת בג'רלדין סמים ושאל את הבעלים אם יש משפחות בעיר שלא יכולות להרשות לעצמן לשלם עבור התרופות שלהן.

"אמרתי לו, 'כן, לצערי זה קורה לעתים קרובות'", סיפר הרוקח ברוק ווקר, בן 38 ל'וושינגטון פוסט'. "הוא הושיט לי שטר של 100 דולר".

הוא אמר לו להשתמש בזה עבור כל מי שלא יכול לשלם את התרופות שלו. החקלאי הוסיף: "אל תספר לנשמה מאיפה הכסף הגיע - אם הם שואלים, רק תגיד להם שזו ברכה מאלוקים'", אמר.

בחודש שלאחר מכן, צ'ילדרס חזר לתת לווקר שטר נוסף של 100 דולר. והוא חזר על כך מדי חודש במשך שנים, עד שנחלש בשנה שעברה ממחלות. כשצ'ילדרס הלך לעולמו בגיל 80, ווקר אמר שהוא החליט ליידע את משפחתו על התרומות שסייעו לכמה מאות אנשים בקהילת החקלאים.

בתו, טניה ניקס סיפרה: "הוא אמר לי שהוא נותן שטר של 100 דולר לרוקח בג'רלדין בראשון של כל חודש, והוא לא רצה לדעת למי הוא עוזר עם זה - הוא רק רצה לתת את זה אנשים" אמרה בתו ניקס. אביה היה "איש צנוע שחי מחשבון פנסיה קטן ומביטוח לאומי, אבל הוא מעולם לא היסס לעזור לנזקקים", הוסיפה.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום