מבזקים +
תל אביב 29°c
באר שבע 29°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 33°c
אשדוד 29°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 29°c
באר שבע 29°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 33°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

פעוט בארה"ב נופף עם אקדח; אביו נעצר

בעקבות פרסום תיעוד ממצלמות אבטחה בו נראה פעוט מחזיק ומנופף באקדח 9 מ"מ באינדיאנה ארה"ב, אביו של הילד נעצר בחשד להזנחה. לא היה כדור בקנה, אך היו 15 כדורים בתוך המחסנית

פעוט בארה"ב נופף עם אקדח; אביו נעצר
הפעוט מרים את האקדח צילום: באדיבות המצלם

פעוט תועד מנופף באקדח 9 מ"מ בבניין בעיר ביץ' גרוב, באינדיאנה ארה"ב. אביו של הילד, בן 45, נעצר בחשד להזנחה. משטרת ביץ' גרוב לא פרסמה פרטים רבים על התקרית, אם כי מפקד המשטרה רוברט מרקורי, אמר כי מידע נוסף יתפרסם היום.

על פי המשטרה, התקרית התרחשה בסביבות השעה 16:00 ביום שבת האחרון. אביו של הפעוט, שיין אוסבורן בן ה-45, נעצר בחשד להזנחה חמורה של ילדו. במהלך המעצר השוטרים בדקו מצלמת אבטחה שהייתה על דלתו של שכן וכן החרימו האקדח שאמנם היה בשעת מעשה ללא כדור בקנה, אך היו בו במחסניתו 15 כדורים. בתיעוד נראה הילד מכוון את האקדח על עצמו ולוחץ על ההדק. שכנים שראו את הילד הזעיקו את המשטרה, והרשויות הגיעו לערוך חיפוש בדירה שבה התגורר עם אביו.

בזמן שהילד הסתובב ניתן לראות אותו מכוון את האקדח לעבר דלתות ובאוויר, ולוחץ במהירות על ההדק תוך כדי תנועה. שוטרים שוחחו לפני המעצר עם אביו של הילד, שהתעקש שאין לו אקדח אישי, או שיש לו בדירה, אלא שבן דודו ששהה אצלו החזיק אקדח.

השוטרים שאלו את הפעוט 'איפה הנחת את הצעצוע הזה?' בזמן שהם חיפשו בדירה. האב אמר למשטרה שהוא ואשתו שניהם היו חולים לאחרונה וכי הוא ניסה להישאר ער עם הילד כדי לטפל בו, אך מחלתו כנראה הסיחה את דעתו בזמן שהילד שם את ידיו על הנשק. המשטרה מצאה בסופו של דבר את הנשק בדירה לאחר חיפושים.

התיעוד עורר סערה ברשתות החברתיות בארה"ב. כזכור, רק לפני מספר ימים גנב ילד בן 6 האקדח של אימו מהבית וירה במורה שלו במהלך השיעור. הילד נלקח למתקן מיוחד והמורה אושפזה בבית החולים.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום