מבזקים +
תל אביב 29°c
באר שבע 29°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 33°c
אשדוד 29°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 29°c
באר שבע 29°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 33°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

יזם חרדי נהרג בתאונת אופנוע בתאילנד

אלי אוסטרייכר, יזם חרדי בן 39 במקור מלונדון שהתגורר באזור בורו פארק במשך שנים, נהרג בתאונת אופנוע בתאילנד. החברות שלו העסיקו כמה עשרות עובדים בארה"ב וכמאה עובדים מעבר לים

יזם חרדי נהרג בתאונת אופנוע בתאילנד
אלי אוסטרייכר צילום: באדיבות המצלם

פִּזַּר נָתַן לָאֶבְיוֹנִים צִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד. איש עסקים לשעבר מלונדון ובשנים האחרונות מבורו פארק נהרג בתאונת אופנוע בתאילנד. אלי אוסטרייכר יזם ובעלים של מספר חברות שונות, כאשר אחת מהן בבורו פארק, 'ריגל ווינגס' זכתה במקום הראשון ברשימת 500 החברות של מגזין Inc היוקרתי, החברה הייתה אחת מכמה חברות שייסד אוסטרייכר וסגל הלקוחות שלה כלל ענקיות כמו וולמארט, רולקס, האו"ם וברקשייר האת'ווי.

אוסטרייכר שילב את הידע שלו בעסקים והייטק עם אהבתו לגיאוגרפיה וטיולים, החברות שלו העסיקו כמה עשרות עובדים בארה"ב וכמאה עובדים מעבר לים.

הוא היה חלק מהקהילה החרדית בלונדון והן בברוקלין, דלתו הייתה פתוחה בתום יום עסקים בפני המבקשים תרומות, וסייע לנזקקים רבים. תרומה של 500,000 דולר הוא ושותפו נתנו לארגון 'בוני עולם', הן זכו לכבוד בדינר של הארגון ב-2013, התרומה נועדה תחילה להינתן מתחת לרדאר. אך סרטון ביוטיוב של הדינר מציג את מייסד בוני עולם, הרב שלמה בוכנר, הסביר כי שכנע את אוסטרייכר לפרסם את התרומה שלו, כדי לעורר השראה גם לאחרים לתרום.

אוסטרייכר היה אחיינו של ג'ייקוב אוסטרייכר, שהיה כלוא בבוליביה למשך 30 חודשים באשמת הלבנת הון מזויפת, וחולץ מהכלא על ידי איש העסקים שון פן לאחר שמאמצי הלובינג של נבחרי ציבור פדרליים לא הצליחו להביא את שחרורו. סוכנות הידיעות AP דיווחה כי למעלה מ-12 פקידי ממשל, כולל תובעים ושופטים, נכלאו בסופו של דבר בגין סחיטת איש העסקים בברוקלין.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום