מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 23°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 27°c
אשדוד 23°c
י"ג תשרי התשפ"ה | 15.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 23°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 27°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

שבת היסטורית בסאדיגורה: הרבי ישבות ב'פנקס'

עם ציון העשור להסתלקותו של האדמו"ר העקבי אבירים מסאדיגורה זצ"ל, נכדו כ"ק האדמו"ר שליט"א יעשה את השבת הקרובה בביהמ"ד של סביו ברחוב פנקס בתל אביב, יחד עם קבוצה מחסידיו • כל הפרטים

שבת היסטורית בסאדיגורה: הרבי ישבות ב'פנקס'
נתניהו ופמלייתו צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

התרגשות בחסידות סאדיגורה עם ציון היארצייט העשירי לאדמו"ר העקבי אבירים זצ"ל, כשבמסגרת ההילולא ישהה האדמו"ר בשבת הקרובה בתל אביב, בביהמ"ד ברחוב פנקס בו חי ופעל סביו.

מפאת חוסר מקום, לשבת ההיסטורית תצטרף קבוצה מצומצמת בלבד שבראשה זקני החסידות. כמו כן תינתן ההזדמנות לאברכים מהדור הצעיר שלא היו בימים בהם חצר סאדיגורה פעלה בתל אביב, לאור זאת ניתנה להם כעת האפשרות להצטרף לשבת ההיסטורית ולחוות מקרוב את ההווי בבית המדרש ממנו הנהיג בעל ההילולא את עדת מרעיתו.

בליל שבת ייערך טיש, ובשבת בבוקר ייערך קידושא רבא ייחודי בראשות הרבי שליט"א ובו יספרו זקני החסידות ומתפללי ביהמ"ד מזכרונותיהם על בעל ההילולא.

מעון האכסניה של הרבי יהיה בבית הרה"ג פנחס שפירא שליט"א, רב בית המדרש סאדיגורה בתל אביב. עבור החסידים נשכר בית ספר מקומי שהוסב כולו ללינה, ואילו הסעודות ייערכו באולם סמוך שנשכר אף הוא עבור השבת.

במוצאי שבת תיערך קבלת קהל לציבור החסידים שתתקיים בדאווען צימר (חדר התפילה) של הרבי זיע"א ובכך יינעלו סדרי השבת ההיסטורית.

 צבע אדום

art