הדלק מתייקר שוב: זה המחיר שתשלמו כבר בשבוע הבא

המחיר המקסימלי לליטר בנזין 95 יעלה החל מחצות שבין שבת לראשון ל-6.94 שקלים לליטר, עלייה של 9 אגורות מחודש דצמבר. המחיר לשירות מלא יעלה גם כן ב-9 אגורות ויעמוד על 7.15 שקלים לליטר

קובי ברקת | רכב ותחבורה 29.12.2022 | 20:24

תחנת דלק. אילוסטרציה | צילום: Jamal Awad/Flash90

הדלק מתייקר שוב: מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה מודיע כי בחצות הלילה שבין שבת לראשון (31.12.2022-1.1.2023) יעודכנו מחירי מוצרי הדלק הנמצאים בפיקוח, הנמכרים לצרכן בתחנות הדלק.

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) לא יעלה על 6.94 ש"ח לליטר, עליה של 9 אגורות מעדכון קודם. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 21 אגורות לליטר (כולל מע"מ), ללא שינוי מעדכון קודם.

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת (ללא מע"מ) לא יעלה על 5.93 ש"ח לליטר, עליה של 7 אגורות מעדכון קודם. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 18 אגורות (ללא מע"מ), ללא שינוי מעדכון קודם.

חשוב לציין כי מחיר הדלק בישראל מורכב מחישוב השינוי במחיר חבית נפט באגן הים התיכון ועל פי ממוצע שער הדולר בחמישה הימים האחרונים לפני סוף החודש. 

לפי נתוני משרד האנרגיה, רכיב זה הוזל בכ-8.5% ביחס לחודש קודם, מה שהיה אמור להוביל להוזלה במחיר לצרכן. עם זאת, ביטול ההנחה של 33 אגורות במס הבלו בשל פקיעתה של הוראת השעה בנושא עליה חתם שר האוצר היוצא אביגדור ליברמן, הביאה את המחיר לעלייה במחיר של כ-9 אגורות לליטר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום