מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 25°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 35°c
אשדוד 25°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 25°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 35°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

בכיר רוסי בעל מפעל טנקים מת בפתאומיות

מפקד רוסי לשעבר, בעל מפעל טנקים, מת בפתאומיות שעות לאחר שפוטין ביטל באופן לא ברור את הפגישה איתו. האיש הוא האחרון בסדרה של מקרי מוות בלתי מוסברים של בכירים רוסים

בכיר רוסי בעל מפעל טנקים מת בפתאומיות
צבא רוסיה צילום: משרד ההגנה הרוסי

מפקד טנקים לשעבר מת בפתאומיות יום אחד בלבד לאחר שנשיא רוסיה ולדימיר פוטין ביטל לפתע פגישה עמו. האיש הוא האחרון בסדרה של מקרי מוות בלתי מוסברים של בכירים רוסים. המפקד מת בפתאומיות יום אחד לאחר שהנשיא פוטין ביטל ביקור במפעל הטנקים שלו.

על פי דיווחים בתקשורת הרוסית, הגנרל לשעבר, אלכסיי מסלוב, בן 69, מת בבית חולים צבאי במוסקבה ביום ראשון האחרון.

פוטין היה אמור לטוס לעיר ניז'ני טאגיל, העיר השנייה בגודלה במחוז סברדלובסק שברוסיה, שם ממוקם מפעל הטנקים שספג ביקורת מהקרמלין על כך שלא ייצר מספיק טנקים לשימוש במלחמה באוקראינה. אבל פוטין ביטל את הביקור ברגע האחרון ללא הסבר, כך לפי דיווחים מקומיים. מותו של מסלוב מגיע לאחר מותו הבלתי מוסבר באופן דומה של אלכסנדר בוזקוב, 65, המנהל הכללי של מספנות אדמירליות בסנט פטרסבורג.

בעקבות מקרי המוות המסתוריים, שירות הביטחון של רוסיה ה-FSB הקים "קבוצת חקירה", הקבוצה קבעה כי בוזקוב היה בריא יום לפני מותו ו"לא נשמעו בעיות בריאותיות של מסלוב" לפני מותו. מסלוב היה המפקד העליון של כוחות היבשה הרוסיים מ-2004 עד 2008, ולאחר מכן נכנס לתפקיד הנציג הצבאי הראשי של רוסיה בנאט"ו בבריסל.

השניים מצטרפים לרשימה ארוכה של פקידים רוסים שמתו בנסיבות מסתוריות, אחד מהם הוא איל הנקניקיות והפוליטיקאי פאבל אנטוב, שנפל אל מותו מחלון במלון בהודו, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', מותו הגיע זמן קצר לאחר שכינה את ירי הטילים של רוסיה על קייב כ"טרור".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום