מבזקים +
תל אביב 25°c
באר שבע 25°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 35°c
אשדוד 25°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 25°c
באר שבע 25°c
חיפה 25°c
ירושלים 25°c
בית שמש 25°c
בני ברק 35°c
אשדוד 25°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

ראש מערך הייצור של ספינות מלחמה רוסיות מת בפתאומיות

ראש מספנה המייצרת ספינות מלחמה וצוללות עבור משרד ההגנה הרוסי מת בפתאומיות בגיל 66. עוד מקרה לא ברור בשורה ארוכה של דמויות חזקות רוסיות שמתו באופן מסתורי בחודשים האחרונים

ראש מערך הייצור של ספינות מלחמה רוסיות מת בפתאומיות
בוזוקוב (במרכז) בראיון לתקשורת צילום: חברת הספנות

ראש מספנה המייצרת ספינות מלחמה וצוללות עבור משרד ההגנה הרוסי מת בפתאומיות בגיל 66. אחרון בשורה ארוכה של דמויות חזקות שמתו באופן מסתורי בחודשים האחרונים. אלכסנדר בוזקוב, זכה לשבחים על ביצוע כמה מההזמנות המורכבות ביותר של מספנות אדמירליות, הוא מת ביום שבת האחרון.

"תאגיד בניית הספינות מספנות האדמירליות וכל תעשיית בניית הספינות הלאומית ספגו מכה בלתי הפיכה, אלכסנדר סרגייביץ' בוזקוב, מנכ"ל ספנות האדמירליות, מת בגיל 66", כך מסר התאגיד בהצהרה.

סוכנות הידיעות הרוסית TASS דיווחה כי התאגיד מסר שמותו התרחש "בטרם עת באופן טראגי", אך לא נמסרה סיבת מוות, ואף לא פרטים על המקום בו הוא מת. התאגיד ציין כי ההישג העיקרי של בוזקוב מאז תפס את השליטה באחת המספנות הוותיקות והגדולות ברוסיה ב-2011 היה "שימור וחיזוק עמדות צוללות מודרניות שאינן גרעיניות, ספינות שטח וציוד ים עמוק". הוא מצטרף לרשימה ארוכה של פקידים רוסים שמתו בנסיבות מסתוריות בחודשים האחרונים.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום