ל-5 שניות בלבד: וואטסאפ נותנת לכם להתחרט על מחיקת הודעה בטעות

ניסיתם למחוק הודעה לכולם ב-WhatsApp ומחקתם אותה רק לעצמכם? החל מהיום זה לא כזה אסון. אבל רק אם תהיו מהירים

עידן בן טובים | טכנולוגיה 19.12.2022 | 12:45

אילוסטרציה | unsplash

בואו נדבר לדקה על זמנים: קשה להאמין, אבל עד 2017 לא יכולתם למחוק שום הודעה ששלחתם בוואטסאפ. אבל הזמן חלף, המשתמשים אמרו את שלהם, והחברה הוסיפה את פיצ'ר מחיקת ההודעות הנכסף. עד 2022, שוב קשה להאמין, היו לכם רק 7 דקות למחוק את ההודעה ששלחתם בטעות לקבוצת הגן עם הגננת ולא התכוונתם שהיא תראה. כעת יש לכם הרבה יותר זמן לעשות את זה, אבל נראה שבוואטסאפ עדיין לא בטוחים שמדובר בפיצ'ר מושלם, ונותנים לו תוספת קטנה ושימושית שאתם צריכים להכיר.

קחו 5 שניות להתחרט

כיום, כשאתם מוחקים הודעות בוואטסאפ, אתם מקבלים שתי אפשרויות: "Delete For Me" או "Delete For Everyone". מאחר שאנחנו לא מכירים שום תרחיש שבו אתם רוצים למחוק את ההודעה ששלחתם אבל שאחרים יוכלו להמשיך לקרוא אותה, קורים לא מעט מצבים שבהם אתם לוחצים בטעות על מחיקה עצמית, ואז ההודעה שלכם יוצאת מהשליטה שלכם, וזמינה לכולם – חוץ מכם, שגם אם באמת רציתם למחוק אותה לכולם, אתם ממש לא יכולים לעשות את זה יותר.

אז כעת, וואטסאפ מעדכנת את הממשק עם פיצ'ר חדש בשם "Accidental Delete". בכל פעם שתלחצו על Delete For Me (או "למחוק אצלי", אם שפת הממשק שלכם בשפה הלא נכונה), תקפוץ לכם שורת פופ-אפ שתבשר לכם שמחקתם את הודעה, אבל עם תוספת של כפתור Undo. התחרטתם? אתם רוצים להחזיר את המצב לקדמותו? וואטסאפ נותנת לכם 5 שניות ללחוץ על הכפתור הזה, וההודעה תופיע לכם שוב. בשלב הזה אתם יכולים להחליט שוב האם אתם רוצים להשאיר אותה בצ'אט, למחוק אותה רק לצד שלכם, או למחוק אותה לכולם. אתם יודעים – כמו שזה היה צריך להיות מאז ומתמיד, אבל עדיף מאוחר מאשר לעולם לא.

כמו שציינו, וואטסאפ נוטה לאחר בהוספה של פיצ'רים, לראייה אין עדיין פיצ'ר מחיקת הודעות באפליקציה ממשפחת מטא בזמן שזו אופציה הקיימת כבר שנים אצל המתחרה הגדולה טלגרם. עם זאת, במקרה של פיצ'ר ה"עם חרטות" החדש של וואטסאפ, היא הצליחה לעקוף את טלגרם – שנכון לעכשיו לא נותנת אפשרות מוצלחת כמו זו למי שבחרו בטעות למחוק הודעה רק לעצמם.

כך זה יראה. תמונה: וואטסאפ

המיני-פיצ'ר החדש מתגלגל כבר היום למשתמשים ב-iOS ובאנדרואיד.

גיקטיים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום