הח"כ צעק על נציג 'שוברים שתיקה': "בוגד נאלח"

ח"כ חנוך מילביצקי מהליכוד זעם על אבנר גבריהו מ'שוברים שתיקה' ואמר לו בדיון בכנסת: "סתום את הפה עלוב נפש, בוגד נאלח ומגעיל". ח"כ מילביצקי ל'בחדרי': "הארגון פועל באופן אקטיבי נגד מדינת ישראל ובעד העמדת חיילי צה״ל לדין בינלאומי"

יענקי פרבר | פוליטי 15.12.2022 | 10:38

ח"כ חנוך מילביצקי בועדה | צילום: ערוץ הכנסת

ח"כ חנוך מילביצקי‬⁩ מהליכוד עלה למתקפה נגד אבנר גבריהו‬⁩ מ'שוברים שתיקה' בועדת החוקה, וקרא לעברו "בוגד נאלח, הוא והחברים שלו בוגדים", חה"כ מילביצקי ציטט מתפילת שמונה עשרה, נגד 'שוברים שתיקה' שמשתתפים בפורומים בחו"ל נגד ישראל: הוא קרא לעברם "וְלַמַּלְשִׁינִים אַל תְּהִי תִקְוָה. וְכָל הַמִּינִים כְּרֶגַע יאבֵדוּ. וְכָל אויְבֵי עַמְּךָ מְהֵרָה יִכָּרֵתוּ".

ח"כ חנוך מילביצקי אומר ל'בחדרי חרדים': "אבנר גבריהו ושוברים שתיקה - הארגון הבזוי שהוא עומד בראשו, פועלים באופן אקטיבי נגד מדינת ישראל ובעד העמדת חיילי צה״ל לדין בינ״ל. מדובר באנשים שאוספים באופן אקטיבי מידע על חיילי צה״ל בכדי לפגוע בהם. כל עוד זה תלוי בי, הכנסת לא "תנרמל" את האנשים הללו, הגיע הזמן להגיד להם את זה בפרצוף".

ח"כ שלמה קרעי‬⁩ שניהל את הדיון הוסיף לעבר חברי הכנסת מיש עתיד: "יש עתיד מגנים על שוברים שתיקה, בושה, לא פלא שהחיילים לא הצביעו לכם", לאחר שח"כ יוראי להב הרצנו‬⁩ ניסה לתת לגבריהו לדבר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום