מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 20°c
בני ברק 26°c
אשדוד 23°c
י"ג תשרי התשפ"ה | 15.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 20°c
בני ברק 26°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הועבר לטיפול נמרץ: מצבו של הרב דרוקמן מחריף

אחרי שעבר בבוקר לטיפול בבית החולים, זקן רבני הציונות הדתית, שנדבק בנגיף הקורונה הועבר לטיפול נמרץ כדי להקל על כלי נשימתו - ובמשפחתו קוראים להתפלל. בישיבתו נערכת בשעה זו עצרת תפילה | רה"מ המיועד: "אל נא רפא נא לו"

הועבר לטיפול נמרץ: מצבו של הרב דרוקמן מחריף
הרב חיים דרוקמן צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

מצבו הרפואי של הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית, ממשיך להחריף הערב (רביעי) כאשר הרב הועבר לטיפול נמרץ, בעקבות הידרדרות. בסביבת הרב קוראים לציבור להתפלל.

הרב, בין ה-90 שנדבק בנגיף הקורונה, הגיע בשעות הבוקר לבית החולים הדסה עין-כרם לאחר שעד כה טופל בביתו על ידי צוות רופאים בשל החמרה במצב - אך בביתו הדגישו כי הרב "עדיין מוגדר במצב קשה ויציב".

החל מהשעות האחרונות חלה הידרדרות יותר במצב, והרופאים נאלצו להעבירו לטיפול נמרץ כדי להקל על כלי נשימתו והוא לא בהכרה מלאה. "מתפלל מעומק ליבי, יחד עם רבים מעם ישראל, לרפואתו של הרב חיים מאיר בן מילכה דרוקמן. אל נא רפא נא לו", כתב ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו.

תפילות בישיבת אור עציון.

יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' מסר אחרי ביקור בבית החולים: "מצבו של הרב לא טוב, הרב לא בהכרה. אני קורא לציבור להגדיל בתפילות לרפואת הרב חיים מאיר בן מילכה. שזכויותיו הרבים תעמוד לו ותעמוד לנו".

בעקבות ההחמרה בישיבת אור עציון, שבראשה הרב דרוקמן מכהן - מקיימים בשעה זו עצרת תפילה מיוחדת. במשפחתו של הרב מבקשים מהציבור להתפלל לרפואת הרב חיים מאיר בן מילכה.

בחדרי חרדים

 צבע אדום

art