נתניהו והח"כ המבקר נפגשו; נרשמה סולחה

אחרי שביקר פעמים אינספור את נתניהו בשבועות האחרונים, ח"כ דוד ביטן נפגש עמו אתמול במסגרת חלוקת התפקידים בתוך הליכוד ומסתמן שיקבל ראשות וועדה חשובה ומשפיעה בכנסת

קובי עוזיאלי | פוליטי 9.12.2022 | 07:51

נתניהו וביטן בכנסת | צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

פגישת הסולחה של ביטן ונתניהו: אחרי חודשים של מתיחות ומספר ניסיונות לארגן פגישה ביניהם, חבר הכנסת דוד ביטן וראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו נפגשו והחליטו לפתוח דף חדש.

הפגישה התרחשה במסגרת חלוקת התפקידים בתוך 'הליכוד', ביטן ביקש במהלך הפגישה את ועדת הכלכלה וצפוי לקבל אותה. בלשכת נתניהו בודקים גם את האפשרות למנות את ביטן ליו"ר קואליציה, שכן בעבר כיהן בתפקיד בהצלחה רבה.

רק בשבועיים האחרונים עלה ביטן והתראיין בכל כלי תקשורת אפשרי וביקר בחריפות את אופן ניהול המשא ומתן עם השותפות הקואליציוניות שלטענתו רוקנו מתוכן כמה משרדים חשובים ולא הותירו לליכוד - המפלגה הגדולה ביותר בגוש תיקים ותפקידים משמעותיים.

ביטן גם האשים את נתניהו בכך שפעל נגדו בפריימריז שבהן סיים לבסוף במקום ה-17 לאחר שבבחירות המקדימות הקודמות נבחר למקום ה-22. ביטן קיווה להיבחר גבוה יותר אך סבור שנתניהו גרם לו ולחברו ישראל כץ שהגיע למקום ה-12 בלבד להיבחר רחוק על חשבון חברי כנסת חדשים יותר.

יצוין כי ביטן אינו יכול להתמנות לתפקיד שר היות והוגש נגדו כתב אישום בגין לקיחת שוחד בסכום של 715 אלף שקל בשבע פרשיות שונות, וכן ביצוע עבירות מרמה והפרת אמונים והלבנת הון במסגרת תפקידיו בעיריית ראשון לציון.

באשר לתפקיד יושב ראש הכנסת, השם החם ביותר כרגע הוא חבר הכנסת דוד אמסלם שנבחר במקום החמישי ונחשב לחבר ברית הכ"צים (ישראל וחיים כץ) שבה חברים גם ביטן וח"כ דני דנון. כך לפי פרסומים בתקשורת.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום