מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 22°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 28°c
אשדוד 23°c
י"ג תשרי התשפ"ה | 15.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 22°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 28°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

שטראוס מעלה מחירים של עשרות מוצרים

חברת שטראוס הודיעה שתייקר חלק ממוצרי המחלבות, הסלטים, החטיפים המלוחים והממתקים. המוצרים יתייקרו בעד 9% והמחיר הממוצע של כלל מוצרי החברה יעלה בכ-2.9% | מחירי הקפה וגבינות קוטג' לא יתייקרו בקרוב | קריאות בקרב צרכנים לרשתות השיווק להחרים גם את החברה יחד עם יוניליוור שהעלתה מחירים

שטראוס מעלה מחירים של עשרות מוצרים
חברת שטראוס צילום: Michael Giladi/Flash90

שטראוס הודיעה כי היא תעלה מחירים בכ-3% החל מ-19 בדצמבר. ההעלאה תחול על מוצרי המחלבות, הסלטים והחטיפים המתוקים והמלוחים.

בין המוצרים שמייצרת שטראוס, מוצרי יטבתה, חטיפי תפוצ'יפס ודוריטוס, מוצרי הדבש של יד מרדכי, יוגורט דנונה, חלב alpro ועוד. החברה התחייבה לא להעלות את מחירי מוצרי קפה עלית, גבינות קוטג' וסימפוניה, חלק מחטיפי השוקולד של עלית, שמן זית ואחרים.

שטראוס מסרה כי ההתייקרות נובעת בין היתר מעליית מחירי חומרי הגלם בישראל ובעולם, בהם מחירי החלב, הסוכר, השמנים, הקקאו, האנרגיה והאריזות, בשיעורים של יותר מעשרות אחוזים בשנתיים האחרונות.

אייל דרור מנכ"ל שטראוס ישראל: "ברור לנו כי אין מדובר במהלך פשוט וכי ההתמודדות עם יוקר המחיה נוגעת לכל בית בישראל. לצד זאת אנו סבורים שביצוע עדכון מחירים מידתי הינו תנאי לשמירה על איזון בין צרכי הציבור, עובדי החברה, ספקיה, לקוחותיה ורבבות המשקיעים הציבוריים".

הרווח התפעולי של שטראוס ברבעון האחרון הסתכם בכ-111 מיליון שקלים, ירידה של כ-63.3% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה. החברה עדכנה את הערכת הפגיעה ברווח הנקי לשנת 2022 בשל אירוע הריקול והשבתת המפעל לטווח של 290-310 מיליון שקלים.

בחדרי חרדים

 צבע אדום

art