זאב תקף ילדה ישראלית בת שנתיים בארה"ב

משפחה ישראלית אמריקאית בלוס אנג'לס עברה רגע מפחיד לאחר שזאב תקף את בתם בת השנתיים לאור יום. הפעוטה הותקפה ונגררה על ידי הזאב. האבא נזעק והציל את הילדה כשהוא מגרש את הזאב

ישראל לפקוביץ | חדשות בעולם 5.12.2022 | 09:14

הזאב גורר את הילדה | צילום: צילום מסך מצלמות האבטחה

משפחה ישראלית אמריקאית בשכונת וודלנד הילס, בלוס אנג'לס עברה רגע מפחיד לאחר שזאב ערבות תקף את בתם בת השנתיים לאור יום. הפעוטה הותקפה ונגררה על ידי זאב ערבות, תוך שניות.

הוריה של הילדה, שירה ואריאל אליהו, סיפרו לג'ון פנוגליו מערוץ KTLA המקומי שהם בדיוק הגיעו הביתה מהגן והוציאו את בתם מכיסא הבטיחות ברכב כשהם חונים מול ביתם. בזמן שהם אספו את הצעצועים שלה בתוך המכונית, נראה זאב ערבות רץ במהירות לעבר הפעוטה ונושך אותה ברגליה, גורר אותה עם הפנים כלפי מטה על המדרכה. הילדה החלה לצעוק לעזרה, אביה, אריאל, רץ לחלץ אותה תוך שהוא צועק בקול רם בעברית כדי להפחיד את זאב הערבות.

 

"לשנייה אחת, אריאל פשוט הסתובב לתוך המכונית והוא שמע אותה צורחת והוא לא ראה את זאב הערבות, הוא חשב שהיא נפלה", הסבירה אמה של הילדה, שירה. "הוא רץ וראה את זאב הערבות".

זאב הערבות נראה לא מבוהל הוא השתהה כמה שניות עד שאריאל נראה זורק אבן על החיה. "יש לה הרבה שריטות ברגלה השמאלית ואחת מהן ממש עמוקה", אמרה שירה על הפציעות של בתה. "היינו צריכים ללכת למיון. היינו צריכים לקבל לה זריקה נגד כלבת. זאב הערבות פשוט גרר אותה כך שהפנים שלה גם קצת חבולות".

כאשר התקשורת דיווחה מהמקום בסוף השבוע, זאב ערבות שוב הופיע לפתע מול בית המשפחה, אריאל רדף אחרי זאב הערבות בחזרה לתוך השיחים. המשפחה אומרת שנמאס להם מהזאבים הרבים שאורבים כל הזמן בשכונה שלהם. הם רוצים למנוע מתקפה כזו שיכולה לקרות לכל ילד בשכונה, ומקווים שמועצת העיר תהיה מעורבת בלכידה והרחקה של זאבי הערבות מהשכונה שלהם.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום