מבזקים +
תל אביב 29°c
באר שבע 29°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
כ"ד אלול התשפ"ד | 27.09.2024
תל אביב 29°c
באר שבע 29°c
חיפה 29°c
ירושלים 29°c
בית שמש 29°c
בני ברק 29°c
אשדוד 29°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

רופאים גילו 187 מטבעות בבטנו של אדם

רופאים בהודו גילו 187 מטבעות בבטנו של אדם לאחר שהתלונן כי הוא חש "נפוח" מדי. האיש שסבל ממצב פסיכיאטרי, אושפז בבית חולים עם "כאבי בטן". צילום רנטגן גילה כי האיש בלע מעל ק"ג וחצי של מטבעות

רופאים גילו 187 מטבעות בבטנו של אדם
מטבעות חוץ צילום: unsplash

רופאים שלפו 187 מטבעות מקיבתו של גבר שנותח לאחר שהתלונן על כאבי בטן עזים. האיש מלינגסור, הודו, בלע עשרות מטבעות בערכים שונים, והובא לבית החולים על ידי משפחתו ביום שבת האחרון. בבטנו נמצאו 80 מטבעות של רופי אחד, וכן נמצאו מטבעות בערך שני רופי וחמישה רופי. כך דווחה התקשורת המקומית.

הרופאים היו המומים לגלות שהאיש בלע מעל 1.5 ק"ג מהמטבעות במשך חודשיים עד שלושה - מה שהותיר אותו נפוח וכבד וסובל מהקאות. הוא הובהל לבית החולים, ולאחר ניתוח שערך שעתיים כל המטבעות הוצאו מגופו. המטבעות היו "מאוחסנים" בשורה בתוך בטנו של האיש, ד"ר אשוואר קלבורגי אמר לתקשורת המקומית: "הוא סבל מבעיה פסיכיאטרית. הוא בלע את המטבעות האלה בחודשיים-שלושה האחרונים".

"הוא הגיע לבית החולים כי התלונן על הקאות ואי נוחות בבטן, על סמך הסימפטומים שלו עשינו צילום רנטגן ואנדוסקופיה ומצאנו מטבעות בבטן. אז, החלטנו לנתח אותו, הבטן התרחבה מאוד. הרבה מטבעות נתקעו במקומות שונים בקיבה, אחרי שעתיים של ניתוח, הוצאנו את כל המטבעות".

מהמשפחה נמסר לתקשורת כי האיש סובל מסכיזופרניה והמשפחה לא הייתה מודעת לכך שהוא בלע את המטבעות. בנו של דיימאפה, רביקומאר, אמר: "לא היינו מודעים לכך. הוא לא בריא נפשית אבל נהג ללכת לעבודה שלו. הוא לא סיפר לאיש שהוא בלע את המטבעות. רק לפני כמה ימים הייתה לו בטן נפוחה וסבל ייסורים כשהוא ישן. אבל הוא מעולם לא הבין שהוא בלע מטבעות".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום