מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 21°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
י"ג תשרי התשפ"ה | 15.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 21°c
בני ברק 27°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

"השמיים ייבקעו": הזדמנות אחרונה לשלוח שמות לציון במיכשלטט

עמוד התפילה מרן הגר"ש גלאי ומרא דטהרות מרן הגר"י פישהוף שליט"א כבר נמצאים בדרכם לציונו של הבעל שם ממיכלשטט אשר נודע בכוחו הגדול לפעול ישועות • עד השעה 15:00 ניתן למסור שמות לתפילה על ציונו של הצדיק הפלאי שהבטיח: מי שיבוא להשתטח על קברי, אפעל עבורו מלמעלה"

"השמיים ייבקעו": הזדמנות אחרונה לשלוח שמות לציון במיכשלטט
הגר"ש גלאי צילום: באדיבות המצלם

מעמד הישועות הנשגב במיכלשטט, צפוי להתקיים בשעות הקרובות, ובשעות אלו עומד להיסגר חלון ההזדמנויות לשליחת שמות לתפילה.

למסירת שמות לתפילה בציון כל שם ושם מילה במילה בפרטות, לחץ כאן>>>

עמוד התפילה של דורנו, מרן הגאון רבי שמעול גלאי, כבר נמצא בדרכו לבית העלמין היהודי בעתיק שבעיר מיכלשטט בגרמניה, מרחק של שעה נסיעה מהעיר המפורסמת פרנקפורט.

אל הגר"ש גלאי יצטרף בסייעתא דשמיא גם מרן הגר"י פישהוף, מרא דטהרות, מגדולי תלמידי החכמים הצדיקים שבדורנו, אשר נודע בתפילותיו הזכות הבוקעות מעומק הלב.

בהגיעם למיכלשטט, ישטחו הצדיקים הרב גלאי והרב פישהוף על הציון הקדוש של הצדיק הפלאי רבי יצחק זעקל אריה לייב וורמסר זיע"א, אשר היה נודע בגודל פרישותו וצדקותו המופלאה, והיה מכונה בפי כל 'הבעל שם ממיכלשטט', בגלל הישועות הרבות שבאו על ידו ליהודים שהתפלל עליהם.

גם גדולי וענקי אותו הדור היו פונים לבעל שם ממיכלשטט בבקשה שיעתיר בתפילה עבורם. בהם גם רשכבה"ג מרנא החתם סופר זצלה"ה, וקודש הקודשים הרבי בעל החידושי הרי"ם מגור זיע"א.

לפני הסתלקותו לשמי רום כתב הבעל שם הקדוש ממיכלשטט צוואה מיוחדת ובה כתב "מי שיבוא להשתטח על קברי, אפעל עבורו מלמעלה" – וכל מילה נוספת מיותרת.

למסירת שמות לתפילה בציון כל שם ושם מילה במילה בפרטות, לחץ כאן>>>

מנהגו של מרן עמוד התפילה של דורנו רבי שמעון גלאי שליט"א, הוא לאסוף במשך כל השנה את שמותיהם של אלו שהתפלל עליהם ולא זכו להיפקד, ואת כל השמות הללו הוא לוקח איתו למיכלשטט פעם בשנה, שם הוא קורע את שערי השמיים בתפילה נרגשת מעומק הלב ופועל ישועות יחד עם הצדיק השוכן שם, הבעל שם הקדוש ממיכלשטט.

אליו מצטרף הפעם גם הגר"י פישהוף שליט"א, וכך בכח הברכה המשולשת של שלושת הצדיקים, שניים בני דורנו ואחד בן הדורות הקודמים, הם יפעלו ישועות עבור כלל ישראל, ויתפללו באופן פרטני על כל אחד ואחד מהתורמים שישלחו את שמם לתפילה, עד היום בשעה 15:00.

בשעות אלו, כשהצדיקים כבר עושים את דרכם אל המקום, יש לכם הזדמנות אחרונה לצרף גם את השם שלכם לרשימה.

הגר"ש גלאי מתייחס לשליחות הזאת בכובד ראש, משום שהוא התמנה אליה על ידי רשכבה"ג מרן שר התורה זצלה"ה, אשר סמך ידיו על ראשו ומינהו לשמש כ'עמוד התפילה' של עם ישראל, ולהיות שליח לתפילה עבור התורמים לקופת העיר, כפי שהיה נוהג מרן שר התורה בחיי חיותו.

לתפילות הנרגשות יוסיפו רבותינו הגר"ש גלאי והגר"י פישהוף גם חוזה מיוחד – 'שטר הניסים' שעליו יחתמו במעמד התפילה על הציון, במיוחד עבור הזקוקים לישועה התורמים לקופת העיר.

אל שני הצדיקים הללו, יצטרף צדיק שלישי ופלאי, הבעל שם ממיכלשטט, שהבטיח כאמור לפעול מלמעלה עבור מי שישתטח על קברו, ובוודאי לא ינטוש את אלו שתרמו מכספם להחזקת משפחות עניות, במיוחד כדי לזכות שיוזכר שמם על ציונו הקדוש.

למסירת שמות לתפילה בציון כל שם ושם מילה במילה בפרטות, לחץ כאן>>>

בחדרי חרדים

 צבע אדום

art