מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 22°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 34°c
אשדוד 23°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 22°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 34°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

אביה של ניצולת הפיגוע: "רוצה טרוריסטים מתים, לא כלא"

אביה של אחת הפצועות מפיגוע התופת בירושלים בת ה-18 שניצלה ממוות, כתב פוסט ארוך בחשבון הטוויטר שלו. הוא סיפר כי המשפחה תעשה תציין כל ערב ראש חודש כסלו את הנס. הוא דורש להוציא את המחבלים להורג

אביה של ניצולת הפיגוע: "רוצה טרוריסטים מתים, לא כלא"
אורי פיליכובסקי בראיון צילום: דוברות הדסה

הרב אורי פיליכובסקי, אביה של נעמי בת ה-18 שנפצעה בפיגוע הנורא בירושלים אתמול (רביעי) בבוקר, סיפר בפוסט ארוך בטוויטר על עתידם ואמר כי הוא הוא רוצה לראות את המחבלים מתים ולא מרצים עונשי מאסר. בפיגוע כזכור נרצח אריה שצ'ופק הי"ד בן 15.5.

הרב פיליכובסקי שהתראיין לכלי תקשורת רבים, כולל לתקשורת הזרה, כתב: "התחייבנו להנציח את ערב ראש חודש כסלו בכל שנה יחד כיום בו נודה להשם, אנו אסירי תודה על כך שאנו יכולים לחגוג מדי שנה". עוד כתב: "הרגשתי עצוב בגלל מה שקרה וכעסתי על מי שגרם לזה. יותר מכל, הרגשתי מבועת. לא האימה ממה שיכול לקרות בעתיד, אלא ממה שכמעט הפסדתי. האימה שוטפת אותי ומציפה אותי. אני בוכה ולא יכול לנשום. זה בלתי ניתן לתיאור".

הוא תיאר את הנס הגדול: "היום יכול היה להיות הרבה יותר גרוע. מסמר עף סנטימטר או שניים גבוה יותר או נמוך יותר והייתי יושב שבעה הערב במקום להודות בארוחת ערב חגיגית. אני אסיר תודה שאני חוגג במקום להתאבל הלילה".

לגבי הפלסטינים כתב: "יש אנשים שתכננו את הפיגוע הזה. הם סיירו בתחנת האוטובוס במשך ימים, הם ראו את הבת שלי מחכה כל יום והתכוונו להרוג אותה. האנשים האלה חוגגים הלילה. אני אולי נשמע קשוח, לא אכפת לי. אני רוצה אותם מתים. לא משפט, לא כלא. אלא להוציא אותם להורג ובהקדם האפשרי".

לדבריו, "התקפה כזו דורשת מומחיות, הכשרה ותכנון. זה יקר, זה יצא לפועל עם כספים ותמיכה. מימון הטרור הפלסטיני, האיראני והקטארי, העולם חייב לסגור אותם. למתקפה הזו לא היה שום קשר לכיבוש, מדינה או אפרטהייד, הטרור והפיגועים של הערבים התרחשו לפני 1948 ולפני 1967 ונמשכים גם היום. ההתקפות הללו נגרמות על ידי אנטישמים ששונאים את העם היהודי ורוצים מוות של יהודים. אל תלכו שולל".

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום