מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 22°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 28°c
אשדוד 23°c
י"ג תשרי התשפ"ה | 15.10.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 21°c
חיפה 22°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 28°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

מופתעים? האגף הממשלתי שתקבלו בו את השירות הטוב ביותר

הדוח השנתי של היחידה לשיפור השירות הממשלתי לציבור מציג את סיכום הממצאים של מדידת איכות השירות בגופים השונים במהלך שנת 2021 | הדו"ח קובע כי האגף לרישוי כלי ירייה במקום ראשון

מופתעים? האגף הממשלתי שתקבלו בו את השירות הטוב ביותר
מטווח צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אתמול (ראשון) פורסם דוח מדידת איכות השירות הממשלתי לציבור של היחידה לשיפור השירות הממשלתי לציבור במערך הדיגיטל הלאומי. 

הדוח השנתי של היחידה לשיפור השירות הממשלתי לציבור מציג את סיכום הממצאים של מדידת איכות השירות בגופים השונים במהלך שנת 2021.

ממסקנות הדו"ח עולה, כי האגף לרישוי כלי ירייה נמצא במקום הראשון במתן שירות.

תומר לוטן, מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים הגיב לפרסום תוצאות הדו"ח ואמר: "האגף לרישוי כלי ירייה התמודד בשנה האחרונה עם עלייה גדולה בביקוש לרישיונות כלי ירייה. האגף פעל במקצועיות ובמסירות רבה כדי להעניק שירות מקצועי וזמין. יישר כוח גדול למנהל האגף והעובדים. תפיסת השירות לציבור הוא ערך מוביל במשרד בכלל ובאגף בפרט, ואני מקווה שבחודשים הקרובים נוכל להציג חידושים נוספים."

לדברי שירה לב עמי, מנכ"לית מערך הדיגיטל הלאומי: "אנו מודעים למורכבות של מתן שירות דיגיטלי בייחוד לאור המציאות המאתגרת של הקורונה שהעבירה את הציבור לעשות שימוש מוגבר בשירותים דיגיטליים. אנו שמחים על כך, אך גם מודעים לאתגרים המורכבים, ולעובדה שהמעבר הזה לא חלק תמיד. אנו שמים דגש על שיפור מתמיד, תוך הבנה ששיפור השירות הדיגיטלי יפנה את המענים הטלפונים והפיזיים למי שבאמת זקוק לכך. המשרדים הזוכים היום הם אלו שהצליחו לעשות את השינוי בתקופה של אתגרים ועולם משתנה, לפגוש את האזרחים בנקודות הקשות ולתת מענה למרות האתגרים".

בנוסף, מסקנות הדו"ח שבדק את כלל הגופים הממשלתיים נותני השירות עולה, כי במטרה לשפר את שביעות רצונם של האזרחים מהשירות הממשלתי יש לקדם את שלוש הפעולות האלה:

• לחזק את השירות בערוצים הדיגיטליים באמצעות הגברת השימוש בשירותים הניתנים באזור האישי והגדלת מגוון הפעולות שניתן לבצע באינטרנט באופן מלא ועצמאי. נוסף על כך יש לארגן את המידע באתרי האינטרנט, כך שיהיה נגיש וברור לביצוע פעולות עצמאיות על ידי המשתמשים.

• לקצר את זמני ההמתנה במוקדים הטלפוניים ולהרחיב את סמכויות נותני השירות, כך שיהיה ניתן לסגור מעגל טיפול בטלפון.

• לייעל את תהליכי השירות הממשלתי, כך שיהיו קלים ופשוטים יותר, תוך שיפור בהירות המידע והנגישות אליו וצמצום זמן הטיפול בפנייה.

בחדרי חרדים

 צבע אדום

art