מבזקים +
תל אביב 23°c
באר שבע 22°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 34°c
אשדוד 23°c
כ"ו אלול התשפ"ד | 29.09.2024
תל אביב 23°c
באר שבע 22°c
חיפה 24°c
ירושלים 23°c
בית שמש 23°c
בני ברק 34°c
אשדוד 23°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

סטרה לנשיא צרפת ונעצרה על ידי המאבטחים

נשיא צרפת, עמנואל מקרון, נפגש היום עם אזרחים בפריז וחטף סטירה מאישה. המאבטחים הכניעו אותה במהירות. זו אינה הפעם הראשונה שמקרון חוטף סטירות, הוא חטף בעבר גם ביצים ועגבניות מאזרחים

סטרה לנשיא צרפת ונעצרה על ידי המאבטחים
נשיא צרפת צילום: פייסבוק רשמי

נשיא צרפת עמנואל מקרון התקרב לתושבים בסיור בפריז, אישה ניגשה אליו וסטרה לו בפניו. מאבטחיו של הנשיא הכניעו את האישה במהירות והיא נעצרה. זאת לא הפעם הראשונה שמקרון חוטף סטירות מאזרחים.

הנשיא מקרון חטף כמה פעמים סטירות מאזרחים: ביוני 2021 שני גברים נעצרו לאחר שאחד מהם נתן סטירה לנשיא צרפת עמנואל מקרון במהלך ביקור בבית ספר למלונאות בדרום צרפת, אצל אחד מהם נמצא ספרו של היטלר 'מיין קאמפף'.

בתאריך 27/09/2021 במהלך סיור שערך נשיא צרפת עמנואל מקרון ביריד הבינלאומי למזון בעיר ליון, הושלכה לעברו ביצה מכיוון הקהל ופגעה בצווארו. משליך הביצה נעצר תוך מספר שניות על ידי שומרי ראשו של הנשיא ונלקח לחקירה.

בתאריך 27/04 השנה נשיא צרפת עמנואל מקרון, חטף סילון של עגבניות שרי כששוחח עם תושבים שבאו לפגוש אותו. התקרית התרחשה במהלך ביקורו במעברים הצפופים של שוק במחוז ואל-ד'אוז. שירות הביטחון הקיף את הנשיא תוך שהוא פותח מטריה מעל ראשו, אך מהר מאד הביקור התחדש כמתוכנן.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום