דורש פיצוי: הרופאים ניתחו את הרגל הלא נכונה

גבר בן 55, גילה שהצוות הרפואי ניתח אותו ברגל ימין במקום שמאל. כעת הוא דורש פיצוי של כחצי מיליון ש"ח עקב המחדל החמור. עו"ד המייצגת: "מדובר ברשלנות רפואית חמורה ביותר, שאין לה מקום במרכז רפואי במדינת ישראל". אסותא: "נגיב בהתאם מול בא כוח המטופל"

אלי קליין | בריאות 17.11.2022 | 23:01

אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה | צילום: pixabay

גבר תושב מרכז הארץ בן 55, נדהם לגלות שהצוות הרפואי במרכז אסותא כלניות, ניתח אותו ברגל ימין במקום שמאל. כעת הוא דורש פיצוי של כחצי מיליון ש"ח עקב המחדל החמור. כך מדווח שמעון איפרגן באתר 'מאקו'.

הגבר עבר תאונת עבודה לפני כחצי שנה, כתוצאה ממנה נפצע בברך שמאל. הוא עבר בדיקת MRI בה התברר שנגרם נזק במיניסקוס. הרופא בדק אותו והמליץ על ניתוח בברך שמאל. הוא הורדם, הוכנס לחדר הניתוח, וכשהתאושש מההרדמה הכללית, נחרד לגלות שהרופא למעשה ניתח את ברך ימין ולא את ברך שמאל כפי שהיה אמור. "הייתי בשוק של החיים שלי, איך מחדל כזה מתרחש? איך עושים טעות כזאת? היו להם כל המסמכים, והיה ברור שהם צריכים לנתח את רגל שמאל".

עקב המחדל ובעקבות הנזק הרפואי הגדול שנגרם כתוצאה ממנו, הגבר נאלץ לעבור שיקום ויאלץ לעבור ניתוח נוסף. במכתב ששלחה עו"ד ענת גינזבורג להנהלת בית החולים אסותא באשדוד, היא טוענת כי מדובר במחדל חמור מאוד, בעקבותיו, בנוסף לניתוח נוסף הצפוי לו, הגבר סובל מכאבים וככל הנראה ייאלץ לעבור פעולת הרדמה נוספת הכרוכה בסיכון לחייו. "אנחנו לא חיים במדינת עולם שלישי. מדובר ברשלנות רפואית חמורה ביותר, שאין לה מקום במרכז רפואי במדינת ישראל, ולכן לא ניתן לעבור על כך לסדר היום", כתבה עו"ד גינזבורג. בימים אלה היא דורשת מאסותא לשלם פיצוי בסכום 575,000 ₪.

מ'אסותא' נמסר בתגובה ל'מאקו': "מכתב הפנייה התקבל בימים אלו, ואסותא תגיב בהתאם מול בא כוח המטופל".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום