מבזקים +
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 26°c
אשדוד 24°c
י"ג תשרי התשפ"ה | 15.10.2024
תל אביב 24°c
באר שבע 22°c
חיפה 23°c
ירושלים 20°c
בית שמש 20°c
בני ברק 26°c
אשדוד 24°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

דיווחים בסוריה: חיל האוויר תקף במדינה, 4 חיילים סורים נהרגו

סוכנות הידיעות הסורית "סאנא" דיווחה היום כי מטוסי חיל האוויר תקפו הבוקר כמה מטרות בערי החוף של סוריה • לפי הדיווח, מדובר בעמדות של צבא אסד ועמדות של כוחות המזוהים עם משמרות המהפכה

דיווחים בסוריה: חיל האוויר תקף במדינה, 4 חיילים סורים נהרגו
אילוסטרציה צילום: מאור קינסבורסקי, פלאש 90
אילוסטרציה | צילום: מאור קינסבורסקי, פלאש 90

סוכנות הידיעות הסורית "סאנא" דיווחה היום (שבת) כי מטוסי חיל האוויר תקפו הבוקר כמה מטרות בערי החוף של סוריה. לפי הדיווח, התקיפה נערכה בשעה 06:30 ונגרם נזק לתשתיות. עוד דווח שמערכת ההגנה הקרקעי הסורי יירט חלק מהטילים של חיל האוויר.

הכתב בדמשק של ערוץ התקשורת הלבנוני "אל-מיאדין", המקורב לחיזבאללה דיווח כי 4 אנשי צבא סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לחיל האוויר, וכי אחד נוסף נפצע. מרכז המעקב אחר זכויות אדם בסוריה, שמקום מושבו בבריטניה, דיווח כי קולות הנפץ נשמעו בערים לטקיה, חמה וחומס. במרכז טענו כי היעדים שהותקפו היו סוללת הגנה אווירית של משטר אסד, מחסני נשק ואתרים השייכים למיליציות האיראניות בסוריה.

התקיפה החריגה הבוקר מגיעה אחרי שבמהלך הלילה דווח בכלי תקשורת ערביים על תנועה חריגה של כלי טיס ישראליים באזור הים התיכון מול חופי לבנון ומול מרכז הארץ – פעילות שגרמה גם לבום על-קולי שנשמע באזור המרכז והשרון. הפעילות הזו אף השפיעה ככל הנראה, ולזמן קצר בלבד, על התנועה האווירית האזרחית מעל ישראל.

התקיפה האחרונה בסוריה שיוחסה לישראל התרחשה ביום ראשון האחרון, אז עדכנו כלי התקשורת הממלכתיים עדכנו כי מערכות ההגנה האווירית הופעלו. לפי הדיווחים, התקיפה התרחשה באזור נמל התעופה הצבאי "שעיראת", שנמצא בדרום-מזרח חומס.

חדשות JDN

 צבע אדום

art