מבזקים +
תל אביב 27°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 26°c
אשדוד 27°c
כ"ב אלול התשפ"ד | 25.09.2024
תל אביב 27°c
באר שבע 23°c
חיפה 25°c
ירושלים 27°c
בית שמש 27°c
בני ברק 26°c
אשדוד 27°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

לאחר ההקלטה; ח"כ בן גביר התייצב במעון הנשיא

לאחר הפסקה של מספר שעות, בבית הנשיא נמשכת בשעה ההמלצות אל הנשיא כשתורה של מפלגת 'עוצמה יהודית' להמליץ על המועמד לראשות הממשלה. ייצג את המפלגה: בן גביר בעצמו, לאחר פרסום ההקלטות אמש של הנשיא שאמר שבעולם חוששים ממנו

לאחר ההקלטה; ח"כ בן גביר התייצב במעון הנשיא
הרצוג בפגישתו עם ראשי הסיעות צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בבית הנשיא נמשך בשעות אלה (חמישי) שלב ההמלצות על המועמד לראשות הממשלה, כשבניגוד לפעמים הקודמות, הפעם התוצאה יודעה מראש לאחר הניצחון המוחץ של גוש הימין.

לאחר שהבוקר התייצבו בבית הנשיא נציגי 'יהדות התורה', כעת הגיעו למעון הנשיא אנשי 'עוצמה יהודית', כשמי שצפוי להגיע לנשיא הרצוג הוא יו"ר המפלגה איתמר בן גביר, שיודיע כי הם ממליצים על נתניהו כמועמד להרכבת הממשלה.

הסיבה לכך שבן גביר מגיע לנשיא בעצמו, על אף שלרוב ראשי המפלגות לא מגיעים בעצמם, היא בשל סערת ההקלטות של הרצוג אמש. בסיום השיחה עם נציגי ש"ס, המצלמות כבו אך המיקרופון נשאר דולק והנשיא נשמע אומר לנציגים על החשש בעולם מפני הצטרפותו של בן גביר לשולחן הממשלה ומינויו לשר הבט"פ.

 "יש נושא אחד שלא אמרתי - תהיה לכם בעיה עם הר הבית. זה נושא קריטי. אני יודע אבל יש לכם שותף שכל העולם מסביבנו חרד. אני גם אמרתי לו את זה בינינו זה באמת לא לפרסום. לא רוצה לעשות צרות. זה באמת לא לפרסום", כך הרצוג.

בחדרי חרדים

art

 צבע אדום