בן גביר ישתתף באזכרת הרב כהנא: "זכיתי ללמוד אותו - היום אני לא הוא"

יו"ר עוצמה יהודית שיתף פוסט לציון 32 שנים להירצחו של הרב כהנא: "זכיתי ללמוד את כתביו" - ומחק אותו דקות ספורות לאחר מכן • מלשכת בן גביר נמסר: "איתמר לא מסכים עם כל דעותיו"

בן גביר ישתתף באזכרת הרב כהנא: "זכיתי ללמוד אותו - היום אני לא הוא"
בן גביר צילום: פלאש 90

ח"כ איתמר בן גביר, שבימים אלה נמצא במו"מ קואליציוני להקמת ממשלה, שיתף היום (חמישי) פוסט לציון 32 שנים לרצח הרב מאיר כהנא, ומחק אותו לאחר דקות ספורות בלבד. 

עצרת זיכרון לרב כהנא תתקיים היום, ובה צפוי ח"כ בן גביר לקחת חלק ולשאת נאום.

בן גביר כתב: "32 לרצח הרב כהנא הי"ד. נער הייתי וגם בגרתי ומאז הייתי בן 16 כל שנה הגעתי לאזכרה כאן להוקיר ולהכיר את מי שנרצח על קידוש השם, את מי שפעל למען יהודי ברית המועצות ודאג לפעול לפתיחת מסך הברזל, את מי שנלחם באנטישמיות נגד יהודים בארצות הברית ופעל לחוקק חוק עונש מוות למחבלים.

"אני חייב לרב כהנא את זה שחזרתי בתשובה והתחלתי ללמוד בישיבה שהקים, אמנם אחרי שנרצח ולצערי לא זכיתי להכירו אבל זכיתי ללמוד את כתביו ושיעוריו ולהיות בישיבה עם הרבה אהבה לכל אחד: קיבוץ גלויות אמיתי. כמו רובנו הרב כהנא עבר בחיים לא מעט. היו שנים בהיסטוריה שלו ופעולות שונות ודברים שהיום אני גם פחות מסכים איתם".

עוד כתב: "היו תקופות שביקש להיכנס לפוליטיקה והיו תקופות שפחות. היו תקופות בהן דיבר על רוב הערבים והיו תקופות שרק על חלקם. היה הרב כהנא בישיבה בשיעורים ובלימוד והיה הרב כהנא בציבור בעצרות ובכיכרות".

ישראל היום

 צבע אדום

art