"הייתי בהלם": תאונת האופנוע שהסתיימה בשלום

שמרית התחילה לנסוע ורוכב אופנוע שהגיע במהירות מאחור התנגש בה בעוצמה. הרוכב וחברו שכבו על המדרכה, שמרית הזמינה אמבולנס שהגיע במהירות וטיפל בפצוע, אבל מה לעשות עם הנזק? כאן כבר הסיפור היה שונה לחלוטין • כך תינצלו במקרים דומים

כל רגע בשיתוף נכונים | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 8.11.2022 | 09:01

זירת תאונה. אילוסטרציה | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שמרית (שמה האמיתי שמור במערכת), נסעה מטירת כרמל לכיוון העיר התחתית בחיפה במוצאי שבת, להיפגש עם אחיה באחד מבתי הקפה באזור. "אם תסע בכביש 4 בסופי שבוע, לא תאמין מה הולך שם. חראקות, נהגים לנוסעים במהירויות מטורפות, מה לא", שמרית מספרת. "בדרך כלל אני פוגשת הדבר הזה כשאני יושבת בתוך כבר באיזה מקום ומנסה לדבר עם מי שאיתי ולתגבר על הרעש הבלתי נסבל, אבל הפעם פגשתי את זה מקרוב."

אפשר להחזיר אותך לרגע התאונה?

"עמדתי ברמזור אדום ברחוב ההגנה, מול תחנת הדלק שלפני קריית אליעזר. הרמזור התחלף לירוק, התחלתי בנסיעה, ואז שמעתי בום והרגשתי את הרכב זז קדימה והצדה. הסתכלתי לאחור אבל אז משהו תפס לי את העין, ראיתי דמות עפה קדימה ומתגלגלת על הכביש."

מחדשים ביטוח? לחצו כאן להטבות מפתיעות>>>

מתי הבנת שמדובר ברוכב אופנוע?

"די מהר. בהתחלה הייתי בהלם, לא ידעתי מה לעשות, פחדתי לצאת מהרכב, הדופק שלי היה על מאתיים. איך שהוא פתחתי את הדלת והתחלתי להתקרב אליו, הכל היה כמו בחלום, הרגליים רעדו לא יודעת איך הגעתי מהמכונית עד אליו. הוא שכב על הרצפה, לא זז, אבל דיבר, אמר שכואב לו."

מה עשית ברגעים האלה?

"חיפשתי את הטלפון, הוא לא היה עליי אז רצתי חזרה למכונית והתקשרתי למד"א. ישבתי עם הפצוע עד שהם הגיעו, הרגעתי אותו, ניסיתי לשמור עליו בהכרה, לא הזזתי אותו וגם אמרתי לו שלא יזוז כי לא ידעתי אם יש לו איזה נזק שיכול להחמיר."

את נפגעת?

"ברוך השם אני בסדר."

באיזה שלב הבנת שאת צריכה לחשוב גם על עניין הנזק?

"אחרי שהאדרנלין ירד הסתכלתי על האוטו שלי וראיתי שהוא מפורק לגמרי מאחורה. זה לא משהו שאני יכולה להתעלם ממנו, השמשה נשברה, הפח, הפנס, כל החלק האחורי - ימני נהרס לגמרי. הפרמדיקים טיפלו בפצוע, לא יכולתי לדבר אתו על הנזק, זה לא הרגיש לי מתאים. אז התקשרתי למוקד החירום של חברת 'נכונים - חברה לביטוח'. הם הנחו אותי מה לעשות, לצלם את הנזק של הרכב שלי, לצלם את האופנוע כולל מספר הרישוי, לבדוק בכל זאת את פרטי הנהג עד כמה שאפשר. הם דאגו לי לגרר ונתנו לי רשימה של מוסכי הסדר ככה שהטיפול ברכב יהיה בלי השתתפות עצמית, עזוב שבסוף השמאי קבע טוטאל לוס, אבל הכל התנהל באופן ישיר בין המוסך לבין חברת הביטוח."

את יודעת מה שלום הרוכב?

"השתחרר הביתה, פצעים שטחיים ברוך השם."

מה חשוב לך להעביר הלאה מתוך החוויה שלך?

"אז זהו, שלרוכב האופנוע אין ביטוח, ואם לא היה לי ביטוח רכב מקיף אז הייתי יכולה לחכות, לא יודעת כמה זמן, עד שהייתי רואה את הפיצויים. בזכות הביטוח המקיף קיבלתי את הכסף, וגם קיבלתי סיוע משפטי בתביעה נגד הרוכב."

עושים ביטוח ב'נכונים' ,מבית חברת הביטוח איילון, ומקבלים שירות מקיף ומצלמת דרך במתנה>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום