בשייח ג'ראח חושדים כי צעיר תושב המקום מושתל של שב"כ

התושבים היהודים בשכונת שמעון הצדיק מסמנים צעיר יהודי תושב המקום כמושתל של השב"כ ומזהירים ממנו. לטענתם, בעקבות פעילותו נעצרו לא מעט יהודים תושבי השכונה

בשייח ג'ראח חושדים כי צעיר תושב המקום מושתל של שב"כ
שייח ג'ראח, ארכיון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בצל מעצרם והעמדתם לדין של צעירים יהודים על ידי השב"כ בחשד שפגעו בערבי בשייח ג'ראח, ומעצרים נוספים בקרב היהודים באזור בשנה האחרונה, תושבי השכונה היהודים מסמנים צעיר תושב המקום כמושתל שב"כ ומזהירים מפניו.

כזכור, בתחילת שבוע שעבר נעצרו על ידי השב"כ והימ"ר שני צעירים יהודים בחשד שבמהלך המהומות שהיו בשכונת שייח ג'ראח (שמעון הצדיק) בירושלים בימי חג הסוכות, הכו במוט ברזל תושב השכונה וגרמו לו חבלות חמורות בראש, בהמשך אף הוגש נגדם כתב אישום.

זהו אינו המעצר הראשון של חשודים יהודים בשכונה ומאז מבצע שומר החומות ואף לפניו לא מעט פעמים צעירים יהודים נעצרו בחשד לפעילויות לאומניות באזור,

ביממה האחרונה קמה סערה בקרב תושביה היהודים של שכונת שמעון הצדיק לאחר שנפל חשדם על צעיר יהודי תושב השכונה, שלטענתם משמש כמודיע לרשויות על פעילויות חשודות של יהודים בשכונה. עוד טוענים התושבים כי בעבר פעל אותו צעיר עבור המחלקה היהודית בשב"כ ומוסיפים כי יתכן שעדיין עובד איתם. עוד טוענים שם כי התושב שימש כעד תביעה באחד התיקים שנפתחו בשנתיים האחרונות נגד יהודים שפגעו בערבים.

בחדרי חרדים

 צבע אדום

art