חשבתם לקנות את הראב 4 ההיברידית? תחשבו שוב

אי אפשר למצוא בארץ ראב 4 היברידית. פשוט אין. אזל. יש מחסור עולמי ורק ב-2024 תגיע לארץ האספקה הבאה. אז האפשרויות שלכם הן או להמתין בסבלנות, או לנצל את המחסור כדי להשתדרג לדגמי הבנזין היוקרתיים יותר של טויוטה, אלה שבדרך כלל לא מגיעים לישראל. ומה לגבי הוצאות הדלק? יש יבואן אחד שזיהה את הפוטנציאל ומוכן לממן לכם את הוצאות הדלק ל-3 שנים

רכב ותחבורה | תוכן שיווקי 27.10.2022 | 17:09

טויוטה ראב4 | צילום: netcarshow

חברת היבוא הירושלמית 'טרגט מוטורס' זיהתה את הביקוש הגדול לרכבי ראב 4 והחליטה להפוך את הלימון ללימונדה. היא ייבאה לארץ מלאי גדול של הדגמים המשודרגים של רכבי טויוטה, הראב 4 אדוונצ'ר וההיילנדר V6 העוצמתית, ומציעה לממן ללקוחות את ההפרש בהוצאות הדלק, כך שהרוכשים ישלמו על הדלק כפי שהיו משלמים אם הם היו קונים את הגרסה ההיברידית.

"זה לא ווין ווין, זה ווין ווין ווין" אומר צביקי כהן, מנהל המכירות של טרגט מוטורס, "הלקוחות שלנו גם מקבלים רכב טוב יותר מהדגם ההיברידי הפשוט, גם יקבלו אותו בזמינות מיידית בלי לחכות חודשים ארוכים, וגם לא יצטרכו לשלם יותר על הדלק כי אנחנו נספוג את ההוצאות".

איך זה יעבוד?

"רכב ממוצע נוסע 20 אלף קילומטרים בשנה. אנחנו מחשבים כמה הלקוח היה משלם על הדלק אם הוא היה בוחר ברכב היברידי לעומת כמה שהוא משלם בשנה בפועל עם הרכב המשודרג מבוסס הבנזין שהוא קנה - ואת ההפרש הזה אנחנו מחזירים לו. במשך 3 שנים הלקוח יקבל מאיתנו החזר על הוצאות הדלק. ראינו את המחסור הגדול ואת הפחד שיש לישראלים מרכבי בנזין, אז החלטנו להרים את הכפפה ולספוג את ההפרש.

טויוטה ראב4 • קרדיט: netcarshow

מה ההבדלים בין הדגמים?

"הראב 4 אדוונצ'ר הוא הדגם הספורטיבי של רכב השטח המשפחתי המוכר והאהוב.

בניגוד לגרסה ההיברידית, דגם האדוונצ'ר מגיע עם מנוע עוצמתי במיוחד, שדרוגים כמו מערכת אוטונומית, לוח מחוונים בהתאמה אישית ועיצוב ספורטיבי - שמעניקים לנהג חווית נהיגה משופרת, והפכו אותו לאחד הרכבים המוצלחים והמבוקשים ביותר של טויוטה בעולם".

"ההיילנדר V6 הוא הדגם האמריקאי והעוצמתי של ההיילנדר והוא מגיע עם יתרון אחד בולט, יש בו 8 מקומות ישיבה ולא רק 7 כמו בגרסה ההיברידית הפשוטה שלו".

טויוטה ראב4 • קרדיט: netcarshow

 סדרת רכבי הפנאי הבינוניים של טויוטה כבר שנים מככבת בכבישי הארץ, אבל נראה שה-V6 עולה על כולם. הוא מעוצב בהתאמה לסטנדרטים של השוק האמריקאי, עם 8 מושבים מרווחים ונפח תא מטען גדול במיוחד. טויוטה שמו דגש על הנדסת אנוש ועיצבו אותו באופן מודולרי שמאפשר קיפול בהתאם למספר הנוסעים. נוסף על כך הותקנו מערכות בטיחות משודרגות, חלונות עשויים זכוכית מסננת קרינה, גג פנורמי, מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים ועוד".

מחירו של הראב 4 אדוונצ'ר עומד על 280,000 וכאמור, כעת הוא וההיילנדר מוצעים במבצע מיוחד עם מימון על 3 שנים דלק!

להצטרפות למבצע דלק בחינם ל-3 שנים בטרגט מוטורס כנסו והשאירו פרטים ליצירת קשר>>>

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום