מבזקים +
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
י"ב תשרי התשפ"ה | 14.10.2024
תל אביב 26°c
באר שבע 23°c
חיפה 23°c
ירושלים 21°c
בית שמש 24°c
בני ברק 29°c
אשדוד 26°c
X
מבזקים חמים
לכל המבזקים ←

הפיגוע בקרית ארבע > כך חוסל המחבל; בדריסה וביריות

שעות לאחר הפיגוע הרצחני בקרית ארבע, פורסם הלילה תיעוד דרמטי ממצלמת אבטחה שבו נראה רגע הנטרול של המחבל בצורה יוצאת דופן. הרבש"צ נראה מגיח עם רכבו ודורס את המחבל פעמיים, לאחר מכן חייל גולני תושב המקום שהיה בחופשה מחסל את המחבל שזהותו נודעה הלילה

הפיגוע בקרית ארבע > כך חוסל המחבל; בדריסה וביריות
דריסת המחבל צילום: מצלמת אבטחה

הלם וכאב רב בקרית ארבע בעקבות הפיגוע הרצחני אמש (מוצאי שבת) שבו נרצח אחד מבני היישוב ונפצעו ארבעה נוספים בהם איש החסד המפורסם בקרב התושבים עופר אוחנה שנפצע באורח קשה.

בתיעוד ממצלמת אבטחה שפורסם הלילה נראה הרגע שבו רבש"צ היישוב דורס עם רכבו את המחבל שירה מנשק ארוך מסוג M16. בתיעוד ניתן לראות כי המחבל נדרס פעמיים לאחר שעדיין הצליח לקום אחרי הדריסה הראשונה. תוך שניות מגיע למקום חייל גולני בחופשה שמזנק לעבר המחבל שמוטל על הרצפה פצוע מהדריסה ויורה לעברו צרור יריות כדי לוודא שלא יוכל להמשיך ולפגע.

המחבל זוהה כמוחמד ג'עברי. אחיו הוא איש הזרוע הצבאית של חמאס ומשפחתו כולה מאזור חברון וידועה ככזו שמזוהה עם ארגון הטרור. סמוך לשעה 00:40 הגיעו כוחות צה"ל לביתו של המחבל בחברון.

אמש סמוך לשעה 21:00 מחבל פתח באש בקריית ארבע. גבר כבן 60 נפצע אנוש מהירי ומותו נקבע בבית החולים הדסה עין כרם. שלושה בני אדם נפצעו גם הם מהירי, בהם עופר אוחנה, מתנדב הצלה ללא גבולות שנפצע קשה מירי בידו ובבטנו.

 

רבש"צ קריית ארבע, בן ה-49 שהוקפץ לאירוע נפצע קל וכך גם בנו בן ה-19 של הנרצח. צוות של מגן דוד אדום פינה את הפצועים לבתי החולים הדסה עין כרם ושערי צדק. פלסטיני שנפצע קל טופל ופונה לשטחי הרשות.

הציבור מתבקש להתפלל לרפואתו של עופר בן טובה (אוחנה).

בחדרי חרדים

 צבע אדום